DC Univerzumban játszódó FRPG


 
HomeCalendarGy.I.K.KeresésTaglistaCsoportokRegisztrációBelépés
A még tapasztalatlan játékosokat kérném, hogy mindenképpen olvassák el az Első lépések-ről szóló rövid leírást! Ha az informálódás után is még további kérdésed lenne, nyugodtan keresd fel bármelyik staff tagot. Szívesen útba igazítunk.
Latest topics
» Társalgó
Yesterday at 5:38 pm by Demolition Captain

» Diego Crown
Csüt. Júl. 02, 2015 10:54 pm by Diego Crown

» Rekviem
Szer. Júl. 01, 2015 8:09 pm by Madárijesztő

» A Robinson park
Vas. Jún. 21, 2015 5:50 pm by Andrew Ramirez

» Csokit vagy csalunk!
Vas. Jún. 21, 2015 4:52 pm by Andrew Ramirez

» Jess Kayle - A Sárkány Gyermeke
Kedd Jún. 16, 2015 11:15 pm by Jess Kayle

» Jess Kayle
Vas. Jún. 14, 2015 4:35 pm by Jess Kayle

» Amecchi Előtörténet
Kedd Jún. 09, 2015 6:24 am by Madárijesztő

» Orvosi igazolások
Kedd Jún. 02, 2015 9:13 pm by Ra's Al Ghul

» Smallville Állatkert
Szer. Május 20, 2015 11:13 pm by Cybergyík

Tükör
All Comics
Blateco
HálóZsák
NewGen
Genzo Comics
ComicVine (angol)
</span

Share | 
 

 Felszerelések

Go down 
SzerzőÜzenet
Vendég
Vendég



TémanyitásTárgy: Felszerelések    Szomb. Feb. 23, 2013 1:53 am

Bogár

Ebbe a kasztba bármilyen fajú karakter tartozhat. Egy SCARAB nevű tárgy, ami a gerinchez csatlakozva, vagy a fő idegrendszerhez csatlakozva, szinte elpusztíthatatlan páncéllal veszi körül a gazdatestét. A SCARAB egy élőlény, még ha mesterséges is. Él, mozog, kommunikál legalábbis azokkal, akikkel egybeolvadt. A kötést szinte lehetetlenség feloldani, így aki egyszer átélte az egyesülést, annak élete végéig úgy is kell maradnia.
A kaszthoz tartozás feltétele, hogy 5 kreditet ki kell fizetni, ennek az áráért a játékos megkapja az első szintű alap képességeket, és egy fejlődési irány első szintű képességeit. Négy választási lehetőség közül választhat. A következő 5 kreditért, megkaphatja a második szintű képességeit az eddig kiválasztottak közül, pluszban választhat egy másik fejlődési irányt is, amit egyből második szinten kezd. A harmadik 5 kredit ráfordításáért harmadik szintűre emeli a képességeit, és választhat plusz egyet. És így tovább, míg az összes képesség birtokába nem kerül. Ami gyors fejszámolást követően összesen 20 kreditbe fog kerülni mindenféle, és fajta játékosnak.

ALAPMOZGÁSTÁMADÁSVÉDELEMÉRZÉKELÉS
bogár öntudat/ruhakészítés/mágiától való félelem/ zöld lámpás utálatRepülésPenge/szupererőPáncélTelepatikus kapcsolat/tudás
Emberi szükségletek tiltásaLökhajtásFegyverarzenálEnergiaburok/pajzsKommunikációs rendszer
Gazdatest fejlesztésLáthatatlanságEnergiasugárMágiavédelemLetapogatás
1 saját képesség kiválaszthatóIdő FrekvenciaAntienergiaEnergiaelnyelésRadar rendszer
Alapképességek:
  1. Minden SCARAB valódi öntudattal, jellemmel rendelkezik, vagyis a játékosnak kötelező ezt kijátszani, mikor megveszi a kasztot. Jellemmel kell ellátni, mintha rendes NJK lenne, és ezt kalandjaiba be is kell venni. Bármilyen ruhát, páncélt, jelmezt el tud készíteni, amivel az identitását védheti a hordozónak. A jelmez felvétele hihetetlen fájdalommal jár, ami hosszú használat után csökken, de soha nem múlik el, csak kibírható szintre mérséklődik. Mivel technológiai lény, ezért minden olyantól, amit nem ért fél, vagy éppen gyűlöli, ilyen a mágia is, ami ellen gyengébb, és ezért fél tőle. Vagy a lámpás osztagok, kik a technológiát, a mágikus tudományokkal ötvözik, és ezért gyűlöli őket zsigerileg.
  2. Az élő szervezetek szükségleteit tiltja, se éhséget, szomjúságot, se más napi rutint nem érez a hordozó, mikor nem akarja. Ettől függetlenül nem odázhatja el örökre az energia bevitelt, vagy más szükséget, csak le tudja korlátozni a megfelelő időre.
  3. A SCARAB képes arra, hogy meggyógyítsa vagy éppen tovább is fejlessze a gazdatestét, új végtagokkal, vagy éppen szervekkel gyarapítva őt. Ez végleges eljárás, és a szervezetre nagyon megterhelő, szóval jól meg kell fontolni a dolgot, lehet hogy nem visszafordítható a folyamat.
  4. Egy saját képességet lehet kitalálni, aminek technológiainak kell lenni, és engedélyezni kell a staff tagjaival.

Mozgásképességek:
  1. A SCARAB szárnyakat növeszthet, és ezzel könnyedén a levegőbe emelkedhet, szinte fittyet hányva a gravitáció törvényeinek.
  2. Páncél egyes részei lökhajtású hajtóművé változik, mellyel a hangsebesség elérése sem nehéz.
  3. Szinte minden technológiai érzékelő, és a szabad szem számára is láthatatlanná válik.
  4. Olyan rezgéseket képes kibocsátani a bogár, melyekkel egy térkaput nyithat a használó, ezzel pedig átlépve a valóságot, és egy végtelen térbe belépni, ahol megszűnik az idő, és az ott töltött évek akár néhány másodperc lehet a valóságban.

Támadóképességek:
  1. A SCARAB-nak köszönhetően ha a teljes öltözetben van a hordozó akkor szupererőre tesz szert. Másik képesség, hogy a ruha szinte törhetetlen pengékké tud alakulni.
  2. A gazdatest, és a SCARAB tudásának megfelelően bármilyen fegyvert elő tud állítani, ezt pedig bevetni, míg saját energiája bírja.
  3. A gazdatest, és a SCARAB tudásának megfelelően bármilyen energiafegyvert elő tud állítani, ezt bevetni míg saját energiája bírja.
  4. A SCARAB elő tudja állítani bármilyen energiának az ellentétjét, ezzel áttörve védelmeket, semlegesítve támadásokat.

Védelmi képességek:
  1. A SCARAB páncélzatot tud felhúzni a gazdatest köré, amivel megvédheti, persze csak akkor hatásos, ha tudja mi ellen is kell ezt tennie.
  2. A SCARAB képes energiaburokkal körülvenni a használóját, így kerülve el a támadások okozta fizikai kontaktussal járó kellemetlenségeket, míg saját energiája bírja.
  3. Védelem az árnyak energiáját felhasználó halálos érintésben manifesztálódott energia ellen.
  4. Robbanások és elektromos támadások energiáit képes elnyelni a szerkezet, ezzel semlegesíteni a veszélyhelyzetet, és erősítve magát.

Érzékelési képességek:
  1. Telepatikus kapcsolatban áll a gazdatest a SCARAB-bal, ezzel megosztva mindent vele, tudást, gondolatokat, érzelmeket.
  2. A SCARAB rá tud csatlakozni bármilyen technológiai kommunikációs rendszerre, és tud üzeneteket adni, és fogadni.
  3. Letapogatva az élőlényeket, képes megállapítani azok testi épségét és meghatározni azoknak állapotát. Akár még az elsősegélynyújtásra is alkalmas és kisebb sérüléseket elláthat.
  4. A bogár képes bármilyen elektromos frekvenciát érzékelni, meghatározni és követni legyen az emberi, vagy földön kívüli.


A hozzászólást Madárijesztő összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Szept. 08, 2013 3:32 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Vendég



TémanyitásTárgy: Re: Felszerelések    Szomb. Feb. 23, 2013 1:54 am

Venom


A szer alapja Óramester (Hourman) Mirakuru formulája. A különbség a kettő között, hogy a Venom csupán ideiglenes hatással rendelkezik, így a venom-használó 1 óráig (60percig) élvezheti a szer jótékony hatásait. A venom úgy éri el leghamarabb a hatását, ha egy fő érrendszerbe juttatjuk be folyékony állapotban (példának okáért, Bane a nyaki erekbe injektálta). A szer egyaránt rendelkezik előnyös és hátrányos tulajdonságokkal. A venom feltétele 2kr és egy illegálisan elvégzett beültetés, mellyel az alany szervezetébe juttatjuk a venomot.

A venom alapból emberi maximumig emeli a használó képességeit. Így gyorsabb, nagyobb erővel rendelkezik, ám ez korlátozott. Gyorsasága egy jó kondícióban lévő hobbi futó sprintelésével egyenértékű, ereje pedig maximum 200-300 kilo. Sérülései gyorsabban gyógyulnak ugyan, de időbe telik, valamint a kisebb adag miatt a venom képtelen számtalan sebet kezelni.

Alább azok az előnyök és hátrányok láthatóak, melyek a venom egy nagyobb dózis injektálása alkalmával jelentkez(het)nek.

Hátrányok:
  • Az első befecskendezés alkalmával egyfajta addiktív függőség alakul ki, így a hétköznapi drogoktól eltérően, bizonyos mennyiségű venomnak mindenféleképpen keringenie kell a szervezetben.
  • Eleinte a szer megterheli a szervezetet, így amint a venom kiürül, a használó elgyengül, szinte képtelen lesz lábra állni, és akár ájulással járhat, gyengébb szervezet esetén pedig nem kizárt a kóma lehetősége sem.
  • A drog befecskendezésekor a használó elméjét vörös köd lepi el, és képtelen uralni az indulatait. Bár tudatában van annak, mit cselekszik, de mintha kívülről látná magát.
  • A szer komolyabb hatása csak 1 órát tart.


Előnyök:
  • A használó hatalmas fizikai erőre tesz szert, mely bőven túl van az ember határokon. Alap esetben 200-300 kilo megmozgatására képes, a venom további injektálásával pedig 2-3 tonnát is könnyűszerrel megmozgathat.
  • A használót ért sérülések sokkal gyorsabban gyógyulnak, mint egyébként. A sebek láthatóak, de olyan, mintha a szervezet teljes egészében érzéstelenítve lenne. Példa: Egy kés behatol mondjuk az alany vállába, de vérezni nem biztos fog, illetve csak annyira, mintha megkarcolták volna.
  • A használó fizikai erej 2-3 tonna megmozgatására elegendő, az izmai pedig kétszeres, de akár háromszoros méretükre is duzzadhatnak.
  • Az alany gyorsasága és reflexei is az emberi határig nyúlnak ki a hatás alatt. Partiban van a leggyorsabb olimpiai futókkal is - még az esetleges nagy mérete ellenére is - valamint képes akár öt-hat emberrel is egyszerre megküzdeni anélkül, hogy külső segítséget kapna.
  • A venom hatása alatt a használó képes lenne örökké harcolni, és újabb adagolással ez meghatározhatatlan ideig is eltarthat.


Berserk mód:
A venom egy magasabb szintű használatával a használó képessé válik a hátrányok enyhítésére, de azok sosem fognak eltűnni. A Berserk mód egy, az előzőnél nagyobb adag venom befecskendezése alkalmával érhető el. Az alany a szokásos 2-3 tonna helyett képes lesz 4-5 tonna megmozgatására, és a venom előnyei is még kijebb tolódnak, de a sebessége sosem lesz olyan, mint egy Flash-é például, mindenképpen emberi érzékekkel felfogható határokon belül marad. A Berserk mód plusz hátránya, hogy az alany sokkal inkább hasonlít egy esztelen szörnyetegre, mint annak előtte, a másik pedig, hogy nem tartós, így a befecskendezéstől számítva folyamatosan csökken a venom szintje a szervezetben, és egyre inkább áll vissza az alap szintre, a használó pedig folyamatosan gyengül, míg végül az alapokat eléri.
Ennek a módnak a megszerzése egy 2kr ráfordítás, mellyel a szervezetet érő megterhelést az alany valamelyest leveti magáról.


A hozzászólást Madárijesztő összesen 5 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Ápr. 13, 2014 5:43 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Vendég



TémanyitásTárgy: Re: Felszerelések    Szer. Jún. 19, 2013 2:00 am

Félelem gáz


Jonathan Crane a félelem tudományos alapjának kutatása közben megalkotott hallucinogén drog, vagy ahogy ő nevezte: a félelem gáz, vagy félelem toxin. Amint az áldozat belélegzi, a legnagyobb, legrosszabb félelmei szó szerint megelevenednek, szó szerint életre kelnek. A célpont bár hallucinál, ő mégis elhiszi, amit lát. A hatás időtartam minden embernél más, egy erős idegzetű embernél rövidebb, míg egy labilis embernél hosszabb, illetve intenzívebb hatást fejt ki a gáz.
A hátránya az egésznek, hogy csak és kizárólag gáz halmazállapotban fejti ki hatását, így mondjuk italba töltve, vagy tabletta formában semmilyen hatása nem lesz. Ettől függetlenül rengeteg módon fel lehet használni, pl.: gránát, "poroltó" stílusban stb.

A toxin ára 3kredit, ez pedig magába foglalja magát a gázt, valamint egy (1) fajta módot, amivel elérhetjük a hatást. További módokra is van lehetőség, ezek mindegyike további 1kreditbe kerül.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Vendég



TémanyitásTárgy: Re: Felszerelések    Szomb. Aug. 17, 2013 10:54 am

Kryptonitok


A kryptonit egyfajta meteorit, mely a Krypton bolygó felrobbanása után, átkelve a világűrön, jutott el a Földre. Számos fajtája ismert, melyek különböző hatással vannak a kryptoni faj képviselőire.

Zöld kryptonit: A kryptonit leggyakoribb, és ezáltal legtöbbet használt formája. A szupererővel rendelkező kryptoniak azonnali fizikai fájdalmat éreznek, valamint nem tudják használni a képességeiket sem a közelében.
Ár: 4 kredit/kő - 1200-1250$/kő

Vörös kryptonit: Zöld kryptonitból jön létre, mely a Föld felé tartva átkelt egy eddig ismeretlen vörös színű felhőn. A vörös kryptonit különböző hatásokat eredményez, ám minden esetben 24-48, de maximum 72 óra alatt elveszti a hatását. Nincs két egyforma vörös kryptonit, és ha már előzőleg volt kapcsolat a kryptoni faj tagjával, az adott hatással szemben immunis lesz rá. Néhány hatás, mely megesett már Superman-nel: sárkánnyá, erőtlen óriássá, törpévé, hangyafejű emberré, őrűltté, és amnéziássá változott, továbbá elvesztette minden írás és beszéd készségét, kivéve a kryptoni nyelvet, valamint megesett, hogy a zöld színt egyáltalán nem látta.
Ár: 5 kredit/kő - 1300$/kő

Arany kryptonit: A legritkább fajta. Egyetlen erőteljes hatása, hogy a kryptoni egyént megfosztja minden képességétől, örökre.
Ár: 13 kredit/kő - 2000-3000$/kő

Fehér kryptonit: Egy nagyjából 25 méteres sugarú körben elpusztít minden növényi eredetű életformát, független attól, hogy földi, vagy sem.
Ár: 8 kredit/kő - 1400-1450$/kő

Anti-kryptonit: A szupererő nélküli kryptoniakra úgy hat, mint a zöld kryptonit a szupererővel rendelkezőkre.
Ár: 5 kredit/kő - 1100-1200$/kő

X-kryptonit: Supergirl kísérletének eredménye. Hatása kryptoniakra nincs, ám képes kryptoni erőket helyezni egy földi életformába. (Kara a házimacskáján "tesztelte" és alkalmazta)
Ár: 6 kredit/kő - 1200-1250$/kő

Ékszer Kryptonit: A Fantom Zóna lakóinak erejét növeli meg, ezzel pedig illúziókat tudnak létrehozni a "való világban".
Ár: 8 kredit/kő - 1450-1500$/kő

Lassú kryptonit: A zöld kryptonit egy tudósember által módosított változata. Ahhoz hasonlóan hat az emberekre, mint a zöld Kryptonit a kryptoniakra.
Ár: 4 kredit/kő - 1050-1100$/kő

Kryptonit-X vagy Kryptózium: A szűrt/finomított kryptonit egy formája. Dr. Emil Hamilton használta rá a Kryptonit-X kifejezést. Ez a szer képes visszaadni az elvesztett kryptoni képességeket.
Ár: 6 kredit/kő - 1400-1500$/kő

Az árak egy baseball labda nagyságú darabot jelölnek. A kryptonit ára egyenesen arányos a kő méretével.

A kryptonit nem képes kifejteni hatását ólom, vagy ólom bevonatú dolgokon, tárgyakon keresztül, ahogy a kryptoni röntgen látás sem hat az ólmon keresztül. Ez lehet ólom bevonatos doboz, tömör ólom tároló rekesz, vagy akár ólmozott, vagy ólom alapú festékkel bevont felület is.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Vendég



TémanyitásTárgy: Re: Felszerelések    Szomb. Szept. 28, 2013 1:20 pm

Kivonatok

A Kirk Langstrom által kidolgozott szérum, mellyel az egyszerű ember is képességeket kaphat egy időre. Egy bizonyos állat mirigyének kivonata, mely szérumként elkészítve, majd elfogyasztva, vagy injekcióval beadva egy különleges ember-állat hibriddé változtatja a fogyasztót, ez által pedig új képességekre tehet szert. A szérum legnagyobb hátránya nem más, mint az időkorlát, ugyanis általában nem tart tovább pár óránál, viszont ez alatt az idő alatt, a fogyasztó az állatnak megfelelő képességekkel rendelkezik.

A szérum ára 3kr, ez pedig magában foglal mindenfajta fogyaszátsi módszert, valamint a játékos kiválaszthat egy állatot, melynek mirigyeiből a szérum készült. Az állathoz mérten választhat három (3), de maximum öt (5) képességet. A képességek csak együtt fejleszthetőek, melynek ára 4kr.

//Nem szeretnék olyat látni, hogy valaki sündisznó szérummal szonikus sikollyal rendelkezik!//
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom




TémanyitásTárgy: Re: Felszerelések    

Vissza az elejére Go down
 
Felszerelések
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Felszerelések
» Takigakure no Ruujai
» Társoldalak
» 5 Ronin

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
DC Univerzumban játszódó FRPG :: Szabályok, Információk :: Információk, Leírások :: Kasztok és felszerelések-
Ugrás: