DC Univerzumban játszódó FRPG


 
HomeCalendarGy.I.K.KeresésTaglistaCsoportokRegisztrációBelépés
A még tapasztalatlan játékosokat kérném, hogy mindenképpen olvassák el az Első lépések-ről szóló rövid leírást! Ha az informálódás után is még további kérdésed lenne, nyugodtan keresd fel bármelyik staff tagot. Szívesen útba igazítunk.
Latest topics
» Társalgó
Szer. Jún. 22, 2016 9:41 am by Lois Lane

» Diego Crown
Csüt. Júl. 02, 2015 10:54 pm by Diego Crown

» Rekviem
Szer. Júl. 01, 2015 8:09 pm by Madárijesztő

» A Robinson park
Vas. Jún. 21, 2015 5:50 pm by Andrew Ramirez

» Csokit vagy csalunk!
Vas. Jún. 21, 2015 4:52 pm by Andrew Ramirez

» Jess Kayle - A Sárkány Gyermeke
Kedd Jún. 16, 2015 11:15 pm by Jess Kayle

» Jess Kayle
Vas. Jún. 14, 2015 4:35 pm by Jess Kayle

» Amecchi Előtörténet
Kedd Jún. 09, 2015 6:24 am by Madárijesztő

» Orvosi igazolások
Kedd Jún. 02, 2015 9:13 pm by Ra's Al Ghul

» Smallville Állatkert
Szer. Május 20, 2015 11:13 pm by Cybergyík

Tükör
All Comics
Blateco
HálóZsák
NewGen
Genzo Comics
ComicVine (angol)
</span

Share | 
 

 Smaragd Harcosok

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Vadmacska
Önbíráskodó
Önbíráskodó
avatar

Hozzászólások száma : 2487
Join date : 2011. Feb. 22.

TémanyitásTárgy: Smaragd Harcosok   Hétf. Okt. 17, 2011 12:03 am

Na akkor emberek itt egy újabb alternatív kaland. Mondjuk inkább úgy mondanám egy kis ízelítő az elkövetkezendő galaktikus kalandjainkból. A címből már kitalálhattátok a híres Zöld Lámpás alakulat egyik tagját személyesíthetitek meg a kaland során. Annyit kérek, hogy ne csak sima átlagos Zöld Lámpást alakítsatok. Mindenkinek másmilyen a stílusa. Hal Jordan a múltban él még, és mindig a 80-as évekbeli Amerikából idéz meg dolgokat. Míg John Stewart teljes gépezeteket, és megtervezett masinákat teremtett (munkájából kifolyólag is). Szóval jöhet bármi csak egyedi legyen.
A kalandról annyit, hogy átlagosnak indul a nap. A lámpások az OA bolygóról indulnak, egy szektorbéli csetepatéhoz. Ebből fog folytatódni a kaland míg egy világmegmentésbe fog torkollni. Amit ha szerencsések vagytok megállítotok.
A kaland minimum 2 fővel fog indulni (mivel minden szektorban ennyi lámpás van újonnan), de többen is jöhetnek. Ez úgy fog alakulni, hogy ti írtok egy minimum fél oldalas előtörténetet, egy földönkívüli faj tagjának. aki megkapja a gyűrűt. Én pedig önkényesen kijelölök két teljes jogú lámpást, a többiek pedig kezdők lesznek. Ennek előnye és hátránya is lesz. Úgyhogy jó lesz ha figyeltek a történetre, mert abból fogom eldönteni, ki fogja birtokolni a gyűrű teljes erejét. A kezdés majd akkor lesz, ha összejön a minimum játékos, vagy ha már nem akar senki sem jelentkezni.

_________________
Magán kaland:
Cybergyík; Airie; Bisur
Mesélői szín:
tan
Kedvenc kalandműfaj:
Bonyolult feladatmegoldós, de bármilyen műfaj jöhet
Játékos karakter:
Kurt Bozek


A hozzászólást Vadmacska összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Okt. 22, 2011 11:11 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Védelmező
Bűnüldöző
Bűnüldöző
avatar

Hozzászólások száma : 300
Join date : 2011. May. 23.

TémanyitásTárgy: Re: Smaragd Harcosok   Hétf. Okt. 17, 2011 11:54 am

Jelentkeznék!



Születési név: Crow'ar Shac'Chalati
Egyéb név: Crow
Faj: Charmati
Nem: Férfi
Születési hely: Charmati planéta (tejútrendszer), Wichshale föld, Chormati főváros
Születési idő: GFBU 120 (Gorchmar Főkancellár bukása után 120)
Kor: 110 év
Magasság: 190 cm
Súly: 85 kg
Hajszín: Zöld
Bőrszín: Rózsaszín, lila árnyalat
Egészségi állapot: Egészséges
Család:
- Felesége (Lisaandra Shac'Chalati)



- Édesapja (Elhunyt),

- Édesanyja Maloi'ar Shac'Chalati

A faj:
Galaxis: Tejút-rendszer
Csillagrendszer: Charolian
Bolygó: Charmati (1)
Környezet: trópusi klíma, abszolút erdős planéta, 40%-a folyók, és tengerek
Népesség: 4 milliárd
Típus: humanoid
Szemek: 2
Kézujjak: 5
Lábujjak: 5
Bőrszín: A férfiak általában lila, és rózsaszín bőrszínnel rendelkeznek, az asszonyok rózsaszín, kék (Általában ritkán, de az apa és anya bőrszínének keverékét is örökölhetik a csecsemők)
Átlagos testmagasság: 180-200 cm, asszonyoknál 160-180 cm
Különös ismertetőjel: Hosszú fülek, sárga/fehér szemek (Ez az öregedéssel változik), emberekétől eltérő bőrszín, de minden másban megegyező
Társadalmi felépítés: Demokratikus
Technológiai szint: Fejlett
Kultúra: Vallásra és szabályokra épülő szigorú életforma

Rövid betekintő:
A Charmati-k szigorú szabályok és törvények szerint élnek, mindemellett békés, ám de harcos népek. Az univerzum elől, amennyire lehet eldugva élnek, a bolygó növényeinek hála, mivel azok olyan anyagot bocsátanak ki az oxigén mellett, ami ködbe burkolja a Planéta egészét. Ez leginkább kénköves szagra hasonlító anyag, de nem káros, jobban mondva a Charmati-k már olyannyira alkalmazkodtak a légkörhöz, hogy nem is érzik. A szervezetükben a tüdő máshogy működik mint más fajoknál, egyfajta szűrővel rendelkezik, mi kiválasztja a szervezetre káros anyagokat, és mondhatni elpusztítja azt.
A Planéta három részre szakad, van a Wichsale föld, a Chowndale föld, és a Ramati föld. Békésen élnek egymás mellett, szinte semmiben sem különböznek egymástól, csupán máshogy élnek.
A Planéta valamikor csupán egy népet számolt, és demokratikus állam uralkodott rajta. A törvények is demokratikus módon kerültek hatályba, a tanács 50%ban, a Kancellár 30%-ban, és a nép 20%ban járulhatott a létrehozásukhoz. Minden városnak volt egy kijelölt tanácstagja, akihez lehetett fordulni a problémákkal, s ha ő fontosnak találta a megbeszélni kívánt problémát, felvetette a tanácsnak, és ha az ügy olyannyira nagy volt, hogy az ország foglalkozzon vele, szavazásra bocsátották. (Nem egyszer volt, hogy egy tanácstagot lefizettek, de az ilyeneket gyorsan kiszűrték, és leváltották, majd a csalót pedig száműzték, vagy komolyabb büntetésben részesült.
A történet szerint Gorchmar főkancellár elégedetlen volt a rendszerrel, és több őt pártoló Tanácstaggal szembe is szált a kormánnyal. Polgárháború tört ki, minek következtében a Planéta három részre szakadt, de a béke paktumban megegyeztek, a népek között bármi probléma adódjon, nem háborúznak, hanem az ősi törvények szerintem oldják meg a kialakult feszültséget.
Utolsó vérig tartó harccal a népek legerősebb bajnokaival. A történelem szerint miután három részre szakadt a világ, erre 3szor került sor, mindháromszor a Törzsi Társadalommal rendelkező Ramati és Wichsale között történt, mindhárom ízben Wichsale győzelemmel zárult a vita.

Wichsale rendelkezett a három ország közül a legerősebb harcosokkal, kik nem csak testüket edzették, hanem miután lefordították ősi elődjeik papírosait, rájöttek hogy miként lehet tisztává tenné az elmét. Így a másik két néppel szemben hatalmas előnyre tettek szert.

Fejlettség: Civilizáltak, és noha technológiájuk az emberével vetekszik, egyszerű módon élnek. Ruházatuk kirívó, azt akarják ezzel mutatni, ki milyen izomzattal, és idomokkal rendelkezik. A nő, minél formásabb alakkal rendelkezik, a többi nőnél, nem irigységet, hanem tiszteletet vált ki, ez ugyanígy van a férfiaknál is. Természetesen vannak kivételek, de sosem fajult odáig a dolog, hogy tettlegességé fajuljon az irigykedés. Minél inkább díszesebb, és látványosabb öltözetet húz valaki, annál nagyobb ranggal, és tiszttel rendelkezik az országban.
A lőfegyvereket olyannyira elvetik, sőt lealacsonyítónak találják, hogy a Chowndale-iek mikor kifejlesztették azokat, azóta őket nem tekintik méltó ellenfélnek.Ennek hatására természetesen kifejlesztettek védelmükre egy az egész testet befedő kevlárpáncélt, mi a fegyverlövedéket egy ideig semlegesíti.

Kultúra: Az ősi elődeikből élnek, amolyan fanatizmussal adóznak régi társaiknak. Az alkoholt, mint fogalmat nem ismerik, egyfajta italt használnak, mi bódító hatású, de munkanapokon tilos a fogyasztása, elzárást kaphat aki mégis munkanapon fogyaszt belőle.
Károsnak még a Rovonpipa mondható, mi illegális, hisz ugyan tüdejük kiszűri a belsőszerveket romboló anyagot, így csak a bódító hatást érezheti az ki használja, viszont hosszú évekre börtönt kaphat azt, ki ilyet birtokol, vagy használ. (Mint embereknél a drog, vagy fű)
A házasság felsőbb és középrétegi körökben nem szerelem útján történik, hanem kiválasztás útján. Úgymond már őseik is úgy házasodtak, hogyha az újszülötteken találtak egy jelképet, vagy elszíneződést, ami egy másik ellenkező nemű újszülöttön is éktelenkedett, vagy hasonló volt, a tekercsek szerint, egybe forrt a sorsuk és életük.
Alsóbb rétegekben már divat a szerelemből házasság, de őket lenézik, amolyan pogánynak kiáltják ki a házasokat.

Crow Előtörténete: (Feltöltés alatt!)

Crow Chormati fővárosában látta meg a napvilágot, egy tanácstag fia, és egy háziasszony gyermekeként. Az asszonynak nem kellett munka után néznie, hiszen édesapja pozíciója elég sok pénzzel látta el őket, így mondhatni a sorsuk is elég jól alakult.
Crownak már születésekor kiválasztották a hozzáillő párt, ugye ez a Tanácsnál gyorsabban ment, mint a középrétegeknél, hiszen az ő családjuk mindegyik másénál elsőbbséget élvezett. Másnál volt hogy évekig várniuk kellett a kiválasztásra. Lisaandra idősebb volt a fiúnál, ami mivel sokáig élnek nem elvetendő dolog, és ő is arisztokrata családnak növekedett.
Lisaandra apja parancsok volt, saját nyelvükön Humati, vagyis egyike a harcosok vezetői közül, kik a közbiztonságra, és magára az országra felügyeltek. Nem csoda, hogy Crow apja is szerette volna, ha fia jövendőbeli apósa kezei alatt fejlődik, hiszen a tanácstagot 300 éves koruktól választanak, addig pedig valamivel foglalkoznia kellett a fiatalnak, és mi sem lett volna nagyszerűbb, ha testét és elméjét palléroztatja.
Szigorú nevelésben részesült, szinte mintha testvérek lettek volna Crow, és Lisaandra apja, mindketten hasonlóan keményen bántak a fiatallal. Ha nem a harcosok edzőközpontjában töltötte idejét, magántanár gondoskodott róla, hogy ne csak teste, hanem agya is legyen ugyanolyan edzett, amit egy tanácstag fia megkíván.
Miután Crow elérte a 70 éves kort, hivatalosan is nagykorúvá vált, így csatlakozhatott a Chowsale-t védő harcosok köreibe, viszont üröm volt az örömben, hogy kivezényelték őt Rachnoziba Chowsale egy déli tartományába, így több évig távol került a családjától.
Ez idő alatt megedzett szíve, kezdetben hiányzott neki családja, de ez arra volt jó lecke, hogyan tegye túl magát érzelmi törésein.
Híreket nem kapott az otthon történtekről, a Harcosokat sosem tájékoztatták, hiszen könnyen lehet egy érzelmi trauma hatására lankadhat a figyelmük, vagy rosszabbul teljesítik a munkájukat mint kellene.
Így mikor hazaért váratlanul érte a hír, hogy fertőzést kapott édesapja tüdőjének szűrőszerve, így nem sokáig maradhatott életben a bolygó légkörével szemben, oxigénpalackos gyógykezelést pedig nem akart. Tudniillik igen kellemetlen, főleg arisztokraták körében az, hogy egész életüket egy géphez kötve töltsék el, vagy pedig egy 24 órás palackkal a hátán.
Crow mindenesetre nem szomorkodott, habár nem szerette apját, tiszteletet érzett iránta. Még viszont így is elég jól éltek, hiszen Crow Harcos lévén jó fizetést kapott, és törvénybe volt iktatva, hogy Tanácstag halála után a család fizetésének felét kell kapnia, összesen kétszeresét a családfőelvesztésének törvényének alapjául.
Crow elég gyorsan ugrált felfelé a ranglétrán, hamarosan elérte a Bajnok pozíciót. A bajnokok azon harcosok, kik közül választanak a népek közötti probléma megoldás alkalmával rendezett tornán. Igaz, Bajnok léte alatt sosem volt alkalma a nemzetek közötti konfliktus kezelésének harcán vívni, még ha lett is volna nézeteltérés mást küldtek volna helyette, így számára ez is csak állomás volt a rangok közötti menetelés egyik fokán.
Annak ellenére, hogy bolygójukat titokban tartották mások előtt, ők rendszeresen jártak a közeli csillagrendszerekbe kereskedés céljából, és hogy fejlesszék saját technológiájukat is, ilyenkor pedig Harcosokat visznek magukkal, hogy ha kell védelmet biztosítsanak.
Egyik ilyen alkalommal Crow ment a karavánnal, és rajta kívül több harcos, és egy olyan szektorba készülődtek, hol eddig még nem jártak.
Az egyik meglátogatott planétán hallottak a bolygóról, hogy jó kereskedő központ, így nem tudták kihagyni a lehetőséget, hogy maguk is elmenjenek oda, persze kétszerezett biztonsági erővel.
Probléma mentesen zajlott a leszállás, és a kereskedés menete, egész nap piacoltak, és látszólag békésnek tűnt a körzet.
Viszont éjszaka, mikor pakoltak el Crow felügyelte a környéket, és tanúja volt egy kocsmai verekedésnek. A szószóló elég nagy erővel bírt, úgy dobálta az embereket, lényeket mintha csak tollpihék lettek volna.
Nem bírták megállítani a részeges nagy darab lényt, mikor le nem szállt az égből egy zöld színben világító lény. Mintha valami neon köd vette volna körül, és mikor leszállt minden energia gyűrűjébe koncentrálódott.
Ő próbálta meg hatástalanítani az őrjöngő fenevadat, de győzelmével saját halálát is okozta. Óvatlan volt. Crow és emberei a segítségére siettek, bár a Főkereskedő, ki az utazások alkalmával feljebbvalói voltak a harcosoknak, megtiltotta a közbeavatkozást.
Ekkor viszont a gyűrű lekerült az áldozatról, és a fiatal Chamatit vette célba, aki nem értette a történteket. S bár ellent mondott vezetője parancsának, odasétált a furcsa lényhez, ki már nem világított zöldes árnyalatban.

- Miért adtad ide a gyűrűt, mi ez az egész? - Kérdezte Crow lehajolva a furcsa lényhez, ki már levedlette magáról a fura, zöld energiát.
- Crow azonnal gyere onnan, utasítást kaptál! - Jött a kereskedő parancsa, mire a fiú intett felé.
- A gyűrű választott téged, úgy érzi alkalmas vagy a feladatra. - Válaszolta a férfi, és kivette a gyűrűt Crow kezéből, hogy felhúzza azt annak ujjára.
- Miféle feladatra, mi az hogy engem választott! - Faggatta tovább Crow a furcsa lényt, mikor az már kilehelte lelkét.

Akármilyen furcsának találta a történetek, nem vette le ujjáról a gyűrűt, haza vitte bolygójára, hogy azt kielemezhessék tudósaik, ezzel olyan erőt létrehozva, hogy biztos védelmet építsenek ki bármely más fajjal szemben.
A gyűrű azonban máshogy vélekedett, és egy utazásra invitálta a férfit egyenesen a Zöld Lámpások birodalmába, és megértette a Gyűrű jelentőségét és erejét. A Bolygóján tanultak jó hatást értek el az OA-n biztosított tanulás alkalmával, habár nem mondhatni, hogy könnyű út vezette őt a Zöld Lámpás alakulathoz való csatlakozásig.
Hazájában nem mesélt senkinek a történtekről, folytatta munkáját Harcosként, de áthelyezését kérte egy nyugalmasabb környékre, hol igaz nincs annyi feladata, mint a fővárosban, de előléptetésre sem számíthat. Azóta együtt él feleségével Lisaandra-val, ki egyedüli ismerője férje titkának.

Jellem: Crow hideg, és közömbös. Mosoly ritkán mutatkozik ki arcára, kritikus, és akaratos. Sosem menekül el a veszélytől, és úgy vezeti a többi Lámpást, vagy hazájában a harcosokat, mintha feljebbvalójuk lenne.
Sokszor nem tűr ellentmondást, főleg nem bohóckodást és komolytalanságot.
Amit éppen csinál, mindig komolyan veszi, erős benne a kitartás, és az akaraterő.

Fajból adódó képesség: Tüdejük kiszűr bármiféle olyan anyagot, mi a szervezetre káros lenne.



Crow
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Vadmacska
Önbíráskodó
Önbíráskodó
avatar

Hozzászólások száma : 2487
Join date : 2011. Feb. 22.

TémanyitásTárgy: Re: Smaragd Harcosok   Hétf. Okt. 17, 2011 2:59 pm

Gratulálok te vagy az első akit elfogadok.

_________________
Magán kaland:
Cybergyík; Airie; Bisur
Mesélői szín:
tan
Kedvenc kalandműfaj:
Bonyolult feladatmegoldós, de bármilyen műfaj jöhet
Játékos karakter:
Kurt Bozek
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Michael White
Igazságosztó
Igazságosztó
avatar

Hozzászólások száma : 300
Join date : 2011. Mar. 11.
Age : 28

TémanyitásTárgy: Re: Smaragd Harcosok   Kedd Okt. 18, 2011 8:59 am

Én is jelentkeznék. Smile
Czarniaival (Lobo) vagy yautjával (egyik ZL-ben volt egy kétoldalas kép, amin volt egy predator-ZL Very Happy, de számot nem tudok mondani, nekem is csak mutatták) lehetne jönni?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Vadmacska
Önbíráskodó
Önbíráskodó
avatar

Hozzászólások száma : 2487
Join date : 2011. Feb. 22.

TémanyitásTárgy: Re: Smaragd Harcosok   Kedd Okt. 18, 2011 2:49 pm

Mázlid hogy alternatív kaland így jöhetsz Czarniaival, de yautjával nem. Az nem Dc világi, vagy legalábbis ugyanaz ne legyen. Egy változata, mint ahogy Védelmező is csinálta a Night Elf-ekkel.

_________________
Magán kaland:
Cybergyík; Airie; Bisur
Mesélői szín:
tan
Kedvenc kalandműfaj:
Bonyolult feladatmegoldós, de bármilyen műfaj jöhet
Játékos karakter:
Kurt Bozek
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Michael White
Igazságosztó
Igazságosztó
avatar

Hozzászólások száma : 300
Join date : 2011. Mar. 11.
Age : 28

TémanyitásTárgy: Re: Smaragd Harcosok   Kedd Okt. 18, 2011 4:10 pm

Akkor az a Lámpás nőci mit gyak baloldalt felül? Razz

Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Vadmacska
Önbíráskodó
Önbíráskodó
avatar

Hozzászólások száma : 2487
Join date : 2011. Feb. 22.

TémanyitásTárgy: Re: Smaragd Harcosok   Kedd Okt. 18, 2011 8:10 pm

Láttam én már Nova Corp-ban Pikachu-t is úgyhogy mondtam hogy jöhet, csak ne Predátornak hívd, és ha lehet egy kicsit változtass rajta.

_________________
Magán kaland:
Cybergyík; Airie; Bisur
Mesélői szín:
tan
Kedvenc kalandműfaj:
Bonyolult feladatmegoldós, de bármilyen műfaj jöhet
Játékos karakter:
Kurt Bozek
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Gid Lucione
Huligán
Huligán
avatar

Hozzászólások száma : 93
Join date : 2011. Apr. 08.
Tartózkodási hely : Ott

TémanyitásTárgy: Re: Smaragd Harcosok   Szomb. Okt. 22, 2011 3:14 pm

Én is jelentkezek!

Név: Ikeda
Becenév: Ike, Dtai'kai (a bolygóján ez "Senki"-t jelent)
Nem: Férfi/Hím
Faj: Chobit
Születési hely: Mahnde bolygó
Kor: 74
Magasság: 57 cm, átalakulva 200 cm
Súly: 20 kg, 100 kg
Hajszín: nincs
Bőrszín: fekete,kék
Vércsoport: 0
Egészségi állapot: normális
Család:
Ismeretlen

Jellem: Általában vicces és kedves szokott lenni nagyon mindenkivel. Bár ez szokott változni ha valaki ezt nem kezdeményezi ok nélkül. Ritkán őszinte kicsit félénk típus. De kiáll magáért ha kell és itt van annak az ideje. Nem valami beszédes típus ez jellemző rá még múltjába sokan becsmérelték.

Fajból adódó képesség:
Minden Chobit rendelkezik egy képességgel ami lehetővé teszi, hogy félelmetes harcossá váljon. A kezdetleges állapot amiben legtöbbször vannak az Gkin'mar-nak nevezték. Ilyenkor kis termete volt és nagy gyorsasága is. A nagyobb harci állapotot Lou-dtei-nek nevezték. Ekkor több mint 2 méter magas lesz és ereje sokkal nagyobb. Akár 400kg tömegű tárgyat is fel tudna emelni. De ez lassítja és lomha gyorsasága lesz.


Előtörténet:
Elmondhattam, hogy elég siralmas múltra tekintek vissza amit nem mindenkinek mondok el. Úgy, hogy most ti különösen szerencsések lesztek. Életem a Mahnde bolygón kezdődött. A bolygó egész területe esőerdőből állt. Itt a dzsungel szabályai uralkodtak. Nem sok élőlény élt itt az első faj a Chobitok voltak. Nagy területet foglaltak be a bolygón, mert erős és képzett harcosokból állt. Sokáig béke honolt a Chobitok között, de ez hamarosan megváltozott. Az eddig össze tartott nép két klánra bomlott. Az egyik a Föld Klánjának hívta magát ellenben a másik az Ég Klánjának. Hosszú háborúk voltak míg végre fegyver szünetet kötöttek. Ekkor tájt jöhettem én a világra. Mint mindenki én is a legalján voltam. A Föld klánjában születtem meg akiknek a legtiszteltebb polgárai a harcosok voltak. Őket kis koruktól megtanították a harcra és bevezették őket a nép szokásaiba,titkaiba is. Nekem ez éppen, hogy lehetetlen volt elérni. árva voltam nem volt senkim. Voltak akik a nép legaljának tekintettek, de ezen változtatni akartam. Naphosszakat néztem ahogy a harcosok gyakorolnak és ekképpen én is próbáltam őket utánozni. Azt hittem ha ellesem gyakorlataikat akkor egy nap én is olyan lehetek mint ők. De nem bírtam felérni az ő szintjükhöz. Egy nap mikor az erdőben teszteltem fejlődtem-e vagy sem valaki meglátott engem aki befogadott tanítványának. Nagy meglepetésként ért engem hiszen még álmodni sem mertem arról, hogy egyszer egyáltalán beszélni tudjak egy harcossal. De ő kivétel volt megértette mit érezhettem és minden nap elkezdett engem edzeni. Néhány év alatt kicsiszoltuk képességeimet és megkaptam a címet amire vágytam. végre valahára harcos lettem és beálltam az elitek közé. De még itt se fogadtak el. Dtai,kainak neveztek mindig és egyre többször. Ez gúny névnek számított és sértésnek. De nem tört meg bizalmam. Elértem amire vágytam és soha nem fogom ezt elveszíteni. Legalábbis én ezt gondoltam ami nem vált valóra, mert vétettem egy hibát. Hamarosan egy este elhívtak engem az erdőbe. Nem tudtam mi ügyben, de elmentem. Csak ott derült ki, hogy az egyik társam volt az a harcosok közül. Nem kedvelt nagyon. Nem tudtam miért, mert soha nem bántottam semmivel. Hirtelen csak átváltozik és megtámad engem most már Lou-dtei-ben. hatalmas csapást mér rám amitől az egyik fának repülök. Éreztem ahogy felforr bennem a düh és ez átváltozásra kényszerít. ez már egy harc volt harcos a harcos között. A viadal elkezdődött és egyre nagyobb és nagyobb sebeket hagytunk magunk után. Az utolsó csapást én adtam le ami egy nagy puffanó hangot és egy ordítást hagyott maga után. Végül átszúrtam a szívét. Elered az eső, hallom ahogy mögöttem jön a többi Chobit és látom nyers nézésüket rám szegezve. hatalmas bűnt követtem el. Ha megölnék egy egyszerű Chobitot akkor is kitagadnak a klánból és átnyújtanak az Ég klánjának, mint ha ez egy kivégzés lenne. Ha egy harcost ölnek meg egyszerű volt a válasz, az illetőt azonnali HALÁLT érdemel. Üldözni is kezdtek egészen az erdő belsejébe. Éreztem itt fogok meghalni mikor egyszer csak elugorva az útból eltűntem a szemük elől. A többiek tovább futnak céltalanul. A kezemhez vér tapadt ez nem vitás és tudtam meg fogok halni és....Egyszer csak zöld fényeket látok felfedezni az éjszakába. Azt követően újabb zajok hallatszanak ami harcara ítéltetett. Majd egyszer csak elhalkul minden. Sietősen megyek a hang irányába a kíváncsiságom miatt. Mikor oda érek meglátok egy zöld ruhában lévő embert. Ujján gyűrű, a vér folyik mellkasán. Egyszer csak megszólalt.
- Neked kell tovább hordanod azt erőt.... át kell venned.
- Mit? Milyen erő? - megyek közelebb hozzá.
- Vedd fel és menj el az...
Kileheli lelkét és már csak a kezében lévő gyűrű világít. Úgy láttam, hogy a társaim megtámadták őt, majd ott hagyták. Utolsó kívánsága híven felveszem a gyűrűt. Hirtelen zöld ruhába termek és mintha...repülnék? Csaknem az űrbe kezdek lebegni, majd egy ugyan csak furcsa bolygóra érkezek ahol egy szintén zöld ruhás ember vár. Elmondja, hogy én is Zöld Lámpás lettem és bevezetett a dolgaikba. Elmondott minden t a Zöld Lámpásokról és tovább képezték az erőmet amit eddig még nem is ismertem. Sok év múltán már gyakorlott harcos lettem. új életet kezdtem az OA-n és mindent ott hagytam a múltba veszve. amit a mai napig nem emlegettem fel.




A hozzászólást Gid Lucione összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Nov. 09, 2011 8:01 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Michael White
Igazságosztó
Igazságosztó
avatar

Hozzászólások száma : 300
Join date : 2011. Mar. 11.
Age : 28

TémanyitásTárgy: Re: Smaragd Harcosok   Szomb. Okt. 22, 2011 9:13 pm

Születési név: T’Chtlaan Elheen
Egyéb név: Tchtlaan
Faj: Kreach
Születési hely: Krachton 7
Kor: 20 éves
Magasság: 187 cm
Súly: 92 kg
Hajszín: Fekete
Bőrszín: Vörös
Egészségi állapot: Egészséges
Család: Dree Klophiee (anya, nem tudja, mi történt vele); Zeroll Manghcha (apa, nem tudja, mi történt vele)


A drezzek évek óva uralták a népemet. Ez egy élősködő faj, amelyek felélnek minden használhatót a bolygókon, majd tovaállnak. Még nagyapám korában jelentek meg nálunk, s békés népünket, amely eddig nem igazán ismerte az erőszak fogalmát, rabszolgasorba taszították. Én is egy voltam közülük. Anyám és apám, szüleik egykori magas beosztása révén abban a kegyben részesülhettek, hogy a drezzek császárát, Krieachon-t szolgálják, itt ismerkedtek meg egymással. Gyereket nemzettek, s abban a szerencsében részesültem, hogy néhány sorstársammal nem öltek meg, hanem utánpótlásként a termőföldekre küldtek. Az élet nem volt könnyű, rendszeresek voltak a kirendelt őröktől kapott verések, a túlkapások, amelyek sokszor felkorbácsolták indulataimat, még akkor is, ha nem én voltam a szenvedő alany. Igyekeztem mindig a lehető legjobban teljesíteni, hiszen csak így maradhattam életben. Eközben persze örök álmodozó voltam, a sok kínzás, megvetés ellenére megmaradt valamennyi gyermeki énemből, amely arról álmodozott, hogy felszabadulunk.
Volt egy lány, Chleean, akit az ültetvényeken ismertem meg. Több munkát is együtt végeztünk, s sokszor beszélgettem vele. Hamar beleszerettem, de nem mertem bevallani érzéseimet. Egy nap, mikor éppen bevetettem a szükséges takarmányokat néhány társammal, kiáltásokat hallottunk a közelben. Női sikolyok voltak ezek. Chleean hangja. Mikor felismertem, nem törődve a következményekkel, felé futottam. Az egyik kirendelt őr verte éppen, amiért nem bírta az általa cipelt súlyt, összeesett és kiszórta azt az utolsó cseppig. Ekkor elöntött az igazságtalanság olyan érzése, amit soha nem éreztem még olyan mértékben és megtámadtam az őrt. Fegyverével indulatomban szétzúztam a koponyáját, nem is volt ideje védekezni. Mikor kivégeztem az őrt, láttam Chleean véres arcán hálája jelét, amely örömmel töltött el… majd megváltozott arca, ami újra a félelmet mutatta felém. Hátulról három őr is nekem rontott, s elkezdtek verni. Egy örökkévalóságnak tűnt, azt hittem, ott halok meg, de a csapások abbamaradtak, majd segítő kezek karoltak fel. A példámon felbuzdulva néhány társam a rám támadó őröknek rontott, s megmentettek. Kitörtünk a termőföldről, s menedéket kerestünk magunknak.
1-2 nap múlva épültem fel. Mikor végre lábra bírtam állni, Chleean tudatta velem, hogy bátor tettemért a lázadó földművesek engem választottak meg vezetőjükként, s azt akarják, hogy töröljük el a drezzek uralmát. Bár gyermeki énem felvillanyozódott a szabadság gondolatától, nem akartam elfogadni a megtiszteltetést, hiszen alig tettem valamit, leginkább ki voltam dőlve, de ragaszkodtak hozzám. Nem sok mindent tudtam a hadi stratégiáról, s meg voltam győződve, hogy Krieachon, mivel nem tűrheti el a lázadást, egyetlen nagy csapással eltöröl minket, mégis sikert sikerre halmoztunk. Egyre több területet szabadítottunk fel, rengetegen álltak be csapatunkba, ami már egy kisebb seregre emlékeztetett. Sőt, elterjedt a hírünk, s több helyen sikereks felkelés zajlott le: voltak, akik csatlakoztak hozzánk, de több olyan is volt, akik tőlünk külön ténykedtek, de tartottuk velük a kapcsolatot. Kezdtem egyre jobban azt érezni, hogy van esélyünk a győzelemre, igenis felszabadulhatunk Kriachon uralma alól.
Egy nagyobb csapásra készültünk, több telephelyet akartunk megtámadni egyszerre. Sajnos azonban az én csapatom eléggé vesztésre állt. Már felkészültem a végső vereségre, mikor egy zöld fény elragadott a csatatérről. Az utazás végén egy újabb csatatérre kerültem: egy elesett csapatom maradványai tárult a szemem elé, a drezzek már sehol sem voltak. Egy kék bőrű, zöld ruhás idegen is feküdt a csatatéren, amely több sebből vérezve haldoklott. Elmondta, hogy ő egy Zöld Lámpás, egyike az univerzum őrzőinek s azért jött, hogy segítsen minket, helyre álljon a rend. Bár nem értettem, miért nem segítettek akkor eddig, nem akartam egy haldoklót megbántani, s így hallgattam. A lámpás nekem adta a gyűrűt, elmondta, mi a kötelességem és sok szerencsét kívánt a harchoz. Ezután eltávozott. A gyűrűt felvéve óriási erőt éreztem, le sem tudom írni. Pár percet próbálgattam, majd eszembe jutott, hogy mi folyik máshol, s visszamentem a csapatomhoz. Legalábbis ami maradt belőle. Már csak néhányan tartották magukat, alig tudtam őket megmenteni. A gyűrű minden képzeletemet felülmúlta, könnyedén levertem az ellenséges erőket.
A megmaradtakkal visszatértünk a bázisunkra, majd bevártuk a többi csapatot is. A 11-ből 4 esett el az enyémmel együtt, hiszen ezt a nagy emberveszteséget nem lehet győzelemnek titulálni. Azonban újabb tagokkal bővültünk, igaz kevesebben voltunk, mint a támadás elején. Az új fegyverben bízva elhatároztam: egyesítjük a többi bázissal az erőinket, s utána megtámadjuk magát a császárt.
Hatalmas, véres csata volt az utolsó. Rengeteg embert veszítettünk el, győztünk. Krieachonnal magam vívtam meg, majd tömlöcbe vetettem. A drezzek nagyja ottmaradt a csatában, de sokat is zártunk el a külvilágtól. Sikerült az álmom… szabadok lettünk! A népünk azt akarta, hogy Chleean és én uralkodjunk, azonban nekem vissza kellett utasítanom ezt a kiváltságot, akármennyire is vonzó volt, főleg Chleean. Megértettem mindükkel, hogy milyen kötelességeim vannak, s hogyha tudok, vissza fogok még térni, hogy segítsek, amiben csak tudok. Ezután fájdalmas búcsút vettem Chleeantől, majd elindultam, hogy teljesítsem a haldokló idegen akaratát… az OA felé vettem az irányt.

Jellem: Olykor álmodozó, de az élet megkeményítette. Fontosnak tartja az élet értékeit, igyekszik mindig úgy dönteni, amit a szíve diktál s helyesnek vél. Alapjában véve békés természet, de ha kell, harcol is akár.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Vadmacska
Önbíráskodó
Önbíráskodó
avatar

Hozzászólások száma : 2487
Join date : 2011. Feb. 22.

TémanyitásTárgy: Re: Smaragd Harcosok   Szomb. Okt. 22, 2011 11:19 pm

Na jó akkor van egy jó meg egy rossz, meg talán egy még rosszabb hírem. MW elfogadom a karakteredet. Gid a kaland egyetlen követelménye az volt, hogy bármilyen fajt kitalálhatsz, de emberrel nem jöhetsz. Ezért sajnos nem fogadhatom el a karakteredet, ami egyébként egész jól sikerült. Na és akkor a rossz hír. A kaland jövő hét vasárnap indul, szombaton éjfélkor lezárom a jelentkezést, úgyhogy, aki addig nem készül el az magára vethet.

_________________
Magán kaland:
Cybergyík; Airie; Bisur
Mesélői szín:
tan
Kedvenc kalandműfaj:
Bonyolult feladatmegoldós, de bármilyen műfaj jöhet
Játékos karakter:
Kurt Bozek
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Kártyás ember
Gaztevő
Gaztevő
avatar

Hozzászólások száma : 281
Join date : 2011. Aug. 19.

TémanyitásTárgy: Re: Smaragd Harcosok   Vas. Okt. 23, 2011 10:31 am

Akkor én is jelentkeznék Very Happy

Hallwen társadalom:
Az univerzum egy távoli zugában élnek, messze bármilyen fejlett civilizációtól. Hosszú történelmükben nem találhatóak külön országok, csoportok, szervezetek. Kis planétájukon szétszórva élnek, egy nagy közösségben, sok kisebb falura osztva. A falvak között árnyjátékkal kommunikálnak.
A Harven bolygó egy apró, furcsa bolygó. Lakói a "nappal" szót nem ismerik: a planétán nincs olyan, hogy napsütés, vagy természetes napfény, az egész bolygó nap-mint nap, minden órában sötétségbe van borulva. Ennek okára az őslakosok soha nem jöttek rá, csupán feltételezések vannak, de a Döntéshozók betiltották ezek hangoztatását, ugyanis a békés bolygón csak viszályokat szítottak az egyes teóriák. A bolygón nagyrészt erdősségek vannak, tölgy, és bükkerdők lepik el a tájat. Más növényzetet nem igazán találunk a planétán. Egyedüli fényforrásként a sok-sok, fákon élő fénygömbök említhetőek. Ezek talán régen, még a hallwenek előtt békésen élhettek, de a bolygó domináns lakói felhasználták őket, habár számukra is jövedelmező módon: állandó tápanyagot biztosítanak a fénygömböknek, ezzel biztosítva az állandó fényforrást az amúgy sötét, sivár planétán.
Maguk a hallwenok békés népek, és legfőképp hagyománytisztelőek. Hierarchiájuk egyszerű, a Döntéshozókon kívül (és ők is csak pár szempontból különlegesek) mindenki egyenlőnek számít. Fejlettségi szintjük nagyon alacsony, mezőgazdasággal, és halászattal foglalkoznak, az ember történelme képére valahol az őskor és az ókor kezdete között vannak.


Sammy Srkarhkwerg

Előtörténet:
Sam egy viszonylag népszerű faluban, akár azt is mondhatnánk, az egész bolygó "fővárosában", Wicksulumban született. Akkoriban még a bolygó Döntéshozóiból hatan éltek Wicksulumban, azóta ketten elköltöztek más falvakba. Egy utcai bohóc, és egy halász lányának a fiaként született. Nem sok nehézséggel találkozott az életben, egyedüli gyerekként megkapta mind azt a szeretet szüleitől, amit csak egy gyerek kívánhat. Anyja halászatra tanította, apja pedig néha-néha magával vitte zenélni, labdákat dobálni, és szórakoztatni a népet. Apja 19 éves korában halt meg, mosollyal az arcán. Ez nagy hatással volt Samre. Napokig azon gondolkozott, hogy halhat meg valaki mosollyal az arcán. Bármennyire is békés, és boldog volt a Hallwen társadalom, a halál mindig is egy szomorú, tragikus esemény volt. Mindig, amikor valakit eltemettek, a falvak között árnyjátékkal emlékeztek meg a halottról. Napokig tartottak a fényből készült alakok tánca az égen, gyakorlatilag a halott életének fontos eseményei elevenedtek meg olyankor az égen.
Ezután Sam egy darabig magába fordult, elzárkózott a külvilágtól, majd pár hónap múlva teljesen megváltozott. Kissé bekattant, idegesítő lett, és teljesen megunta a Harven bolygót. Nem tudott tovább élni azon a helyen, ahol apja meghalt. Mindemellett anyja is rossz állapotban volt. Férje halála miatt depressziós lett, majd Sam változása után két héttel meghalt a bánatban. Sam egyedül maradt. Most már végképp el akart tűnni szülőbolygójáról.
A lehetőség 24 éves korában jött. Egyszer, szokásához híven céltalanul bolyongott a Wicksulumhoz közeli erdőben, amikor egy "nagy, világító valami" ereszkedett le az égről, egyenesen mellé. Fogalma sem volt, mi az, vagy hogy mit keres itt, mindenesetre kicsit messzebb ment, bebújt egy öreg tölgy gyökerei közé, és onnan figyelt. A nagy valamiből (ami igazából egy űrhajó volt) két furcsa, lilás árnyalatú lény lépett ki. Idegen nyelvet beszéltek, de nem látszottak ellenségesnek. Elindultak Wicksulum felé (talán még az égből látták, hol van), ezzel lehetőséget adva Samnek a cselekvésre. Habár akkor, abban a pillanatban még semmit se értett, azzal tisztában volt, hogy a két idegen nem Harvenről való, és a "nagy, világító valami" bizonyára valami jármű, ami idehozta őket. Megvolt a lehetőség a szökésre. Sam nem tétovázott sokat. Gyorsan elfutott az űrhajó bejárata felé, és beugrott a nyitott ajtón. Az űrhajó belseje tiszta volt, az első szó, ami Samnek eszébe jutott róla a "fémes" volt. Mindenhol szürkés csövek, és éles szerszámok, itt-ott furcsa alakzatok felfestve a falra. Sam gyorsan bebújt egy viszonylag biztonságos helyre, egy asztalféleség alá, majd várt. És várt. Több órát is várhatott ott, semmi fejlemény nélkül, majd a fáradtságtól, és az unalomtól végül elaludt.
Éktelen ordibálásra ébredt. Abból, ami a hajón történt, végül semmi se maradt meg: csupán apró emlékfoszlányok, amik az évek során eltűntek. Sam következő emléke az volt, hogy egy furcsa helyen ébredt fel. Először azt hitte, a Harvenen van, hiszen minden arra emlékeztetett: sötét volt, egy erdő közepén volt, és mindenhol csend és béke honolt. El is indult abba az irányba, ahol Wicksulumot sejtette, viszont előbb-utóbb rá kellett jönnie: rossz helyen van. Fél óra séta után elért egy várost, egy olyan helyet, amihez foghatót még soha életében nem látott. Furcsa, ijesztő lények jártak a kivilágított, díszes házak között. Az utak két oldalán a Harvenen élő fénygömbökhöz hasonló lámpások voltak.

Sam esetlenül elindult egy zöldes hordószerű valami (egy kuka) felé. Felkapaszkodott a tetejére, majd beleesett. Ott aztán, a sok idegen, rossz szagú tárgy között talált egy jelmezt, ami úgy-ahogy ráillett. Beilleszkedés céljából felvette, és elindult az ismeretlen felé. Az út mellett járt, néha elment mellette egy-egy vele egy magasságban levő lény, akik nevetve szóltak neki ismeretlen nyelven. Sam ilyenkor gyorsan továbbment. Egy kis idő után, szemeit dörzsölve a sok fény okozta kimerültségtől befordult egy csendesebb, sötétebb mellékutcába. Itt aztán fáradtan ledőlt egy fal tövébe, magára húzott egy takarót, és elaludt. Arra ébredt, hogy egy nála sokkal magasabb, szakadt ruhájú férfi ordibál, és elkezdi rugdosni. Sam értetlenül felugrott, megpróbált elfutni, de a másik nem hagyta, megfogta, és elkezdte Sam fejét a falhoz csapkodni. Szerencsére a hallwen faj egyik sajátossága a magas fájdalomküszöb, a hajléktalan zavartan lökte el magától Samet, amikor az a tizedik ütés után is ide-oda ugrálva próbált elmenekülni. Sam, a tudva, hogy ez az egyetlen esélye a menekülésre, elkezdett futni az ellenkező irányba. Szerencséjére. A másik már futott volna utána, de ekkor hirtelen, az égből egy zöldes fénycsóva csapódott a talajba, pontosan oda, ahol az előbb még Sam állt. A férfi ijedten hátraugrott, majd sikoltozva elfutott ki a főútra. Sam kíváncsian megállt, majd szép lassan elindult a becsapódás helye felé. Amint a kráter szélére ért, egy zöld ruhás, kékes bőrű idegent pillantott meg. Nagyon erőtlennek tűnt, több sebből is vérzett. Aztán meglátta Samet.
- Hé, te...gyere ide. Vedd ezt el. - mondta, majd lehúzott egyik ujjáról egy gyűrűt, és Samnek adta. Sam csodálkozva, hogy megérti a másikat, kezében a gyűrűvel, zavartan álldogált. A másik pedig köhögve, halkan belekezdett a magyarázatba. Legalábbis belekezdett volna, de torkán csak ennyi jött ki:
- Jön majd három társam...ők majd segítenek.
Így is lett. Habár a zöld ruhás meghalt, három, hozzá hasonló kék bőrű idegen pár perccel ezután megérkezett a helyszínre. Az idegenek közül kettő elment a halott testével, a harmadik pedig elmagyarázta nagy vonalakban az események fontosságát Samnek. Elmagyarázta, mekkora kötelesség hárult ezzel Samre (és reménykedett, hogy az apró hallweni fel is fogja), majd elmondta, hogyan kell használni a gyűrűt. Elmondta, hogy a fantázián kívül semmi sem szabhat határt a gyűrű fenséges erejének, majd bátorította Samet, hogy próbálja is ki. Sam amint felhúzta a gyűrűt, elképzelhetetlen erőt érzett magában, olyat, amiről álmodni se mert, soha.
Az idegenek később visszavitték a Harvenre, még egyszer elmagyarázva neki, hogy mi történt vele, és bízva abban, hogy Sam nem veszi félvállról a hirtelen szerzett hatalmat. A nagy sietségben még a amgára kapott jelmezt se tudta levenni. A szülőbolygóján kötelezték, hogy búcsúzzon el a barátaitól, ugyanis elviszik az OA bolygóra, ahonnét ki tudja, mikor lesz lehetősége visszatérni.

Jellem:

Habár már felnőtt hallwen, mind lélekben, mind magasságban (még saját bolygóján is) gyereknek számít. Csak a legdrámaibb pillanatokban tud némi komolyságot produkálni, amúgy kissé őrült, állandóan jókedvében levő jellem. Szeret megviccelni másokat, kissé hiperaktívnak mondhatnánk. Mindez párosul a makacsságával, és az állóképességével. Ha valamit elhatározott, akkor azt mindenképp megcsinálja, kerüljön bármibe, és hála magas fájdalomküszöbének, sok mindent kibír. Népéhez hasonlóan békés lény, az apró csínytevéseket leszámítva a légynek se szeretne ártani (még ha tud, és néha muszáj is neki). De ha harcra kerül a sor, akkor is megtartja jókedvét, és őrültségét: és mindezt felhasználja. Nem valami beszédes típus, elég ritkán szólal meg, de ez nem azt jelenti, hogy ha megszólal, nem mond valami hülyeséget. Sőt.

Név: Kroht "Sam" Srkarhkwerg
Egyéb név: Idióta, Sammy
Faj: Hallwen
Nem: férfi
Életkor: 24 év
Születési hely: Harven bolygó, Wicksulum falu
Magasság: 120-130 cm
Egészségi állapot: egészséges
Apja, anyja: Kroht Grubtron (apja, 97 évesen halt meg), és Kroht "Glem" Hriton (anyja, 95 évesen halt meg)


Hallwen faj:
Bolygó: Harven
Populáció: 2-2,5 millió
Típus: humanoid
Technológiai fejlettség: alacsony
Átlagos testmagasság: férfiaknál 170-175 cm, nőknél 175-180 cm, habár egyes egyedek vagy hihetetlenül magasra(240-245 cm) nőnek, vagy nagyon kicsire (120-125 cm, mint pl. Sam)
Kultúra, társadalom: hagyományokra épülő, szabad szellemiségű társadalom
Egyéb: a szemük kissé érzékenyebb a természetes fényre, mint más fajoknak


Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Vadmacska
Önbíráskodó
Önbíráskodó
avatar

Hozzászólások száma : 2487
Join date : 2011. Feb. 22.

TémanyitásTárgy: Re: Smaragd Harcosok   Vas. Okt. 23, 2011 11:51 am

Na akkor örülök hogy még valaki jött. Kártyás Ember gratulálok a jelentkezésedhez, és el is fogadlak azonnal.

_________________
Magán kaland:
Cybergyík; Airie; Bisur
Mesélői szín:
tan
Kedvenc kalandműfaj:
Bonyolult feladatmegoldós, de bármilyen műfaj jöhet
Játékos karakter:
Kurt Bozek
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
A Karmester
Gaztevő
Gaztevő
avatar

Hozzászólások száma : 248
Join date : 2011. Apr. 06.
Age : 23

TémanyitásTárgy: Re: Smaragd Harcosok   Vas. Okt. 30, 2011 12:28 am

Név: Ragzar
Faj: Óriásmajom
Nem: Hím
Kor: 134 éves
Születési hely: Ragzar bolygó
Magasság: 65 m
Súly: 24t
Bundájának színe: Barna
Bőrszín: Szürkésbarna
Szemszín: Vörös
Egészségi állapot: Egészséges
Család: Felesége: Kirié
Jellem: Harcias modora van, büszke néha túlságosan is büszke. Rangját, melyet bolygóján birtokol, azzal ösztökéli magát a továbbjutásra és másoknak, hogy megmutassa nem hiába lett király. Talán néha kicsit parancsolgató módon beszél, de tőle ez a megszokott. Szívéből a büszke harcos erkölcsisége sugárzik és nem fél az életét kockáztatni másokért.



Előtörténet:
A Ragzar bolygó hajdanán Blur néven volt ismertes. A bolygón két értelmi szinttel rendelkező faj volt. Az egyik a Truliulok, míg a másik az óriásmajmok. Az óriásmajmok rabszolgasorban éltek, akik háborút vesztettek a Truliulok ellen. A Truliulok egy ember nagyságú faj volt, azonban a technikájuk kiegyenlítette köztük a erőviszonyokat. Több száz évig tartott a Truliulok zsarnoksága a bolygón, Mígnem az egyik Óriásmajom fel nem lázadt. Név szerint: Ragzar. Majd szépen lassan minden egyes rabszolga fel nem lázadt. Újabb háborúk dúltak a bolygón, kinek a vezetője Ragzar. Egyre több és több háborút nyertek az ő vezetésével, azzal a dühvel és haraggal szívükben, mely bosszúra szomjazott. A háború okozta károk által, a Truliulok csaknem majdnem mind kipusztultak, míg el nem menekültek a bolygóról. Ezt követően az Óriásmajmok királyukként Ragzart, a felszabadítót választották meg. Mind a bolygó neve mind a politikája megváltozott. Erőközpontúságú bolygóvá vált. Azonban új ellenség ütötte föl a fejét. Talán a Truliulok segítői lehettek, akik szintén eme bolygó lakosainak zsarnokoskodása érdekében jöttek. De nem csak ők érkeztek, hanem a zöldlámpások is a bolygó segítségére. Együtt harcoltak vállvetve, egymás oldalán, mígnem győzedelmeskedtek. Ragzar elnyerte a lámpások tiszteletét és megkapta azt a feladatot, amit ők hajtanak végre. Ragzar is lámpás lett, amikor is letette az esküt és fogadalmat tett a béke fent tartásáért a világban. Nem akarta hogy más faj is arra a sorsra jusson, mint egykoron ők. Mára az univerzumot járja, ott ahol kell a lámpások segítsége, de míg népe fölött ő a király, addig azt a feladatot sem hagyhatja figyelmen kívül. Néha ez gondot okoz az ő számára, mert akkor mást kell elküldeni, és e bosszúságot okoz amiért le kell mondania másokról, de viszont megvannak az előnyei is.


A hozzászólást A Karmester összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Okt. 30, 2011 5:06 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Vadmacska
Önbíráskodó
Önbíráskodó
avatar

Hozzászólások száma : 2487
Join date : 2011. Feb. 22.

TémanyitásTárgy: Re: Smaragd Harcosok   Vas. Okt. 30, 2011 3:32 pm

Na akkor Ragzar a te karaktered is el lesz fogadva, ha írsz egy jellemet. A kalandra jelentkezést lezárom. Még annyi, hogy Max Starkson/Gid Lucione ha szeretném még mindig jönni, akkor van még vagy két köröd (egy heted) hogy javítsd a töridet, és akkor későként bemeséllek.

Na akkor ha nem sértem meg az érzéseiteket (meg ha igen az se zavar), akkor önkényesen eldöntöm, hogy Crow'ar Shac'Chalati (Védelmező), és Kroht "Sam" Srkarhkwerg (Kártyás ember) lesz a teljes jogú Zöld Lámpás. Így minden erővel rendelkeznek, és szinte semmilyen hátrányuk nincs. A másik egy/kettő/három lámpás pedig mint protezsált, vagy ha jobban tetszik padawanként követi a nagyokat. Náluk még érvényes a sárga szín gyengeség, így majd figyelni rá. A kaland nem lesz túl hosszú, és nem is hinném hogy bárki meghalna, de azért ne vegyetek rá mérget. Aki hülyeséget csinál az belepusztul, és ami még fontosabb remélem, hogy már tudjátok hogyan is fogjátok alakítani erőtöket. Aki felszólítás után sem képes egy kis eredetiséget vinni a lámpásába az szintén elpatkol, csak annyi különbséggel hogy nagyon brutális módon fogja a vég érni.
Na akkor a kaland kezdetét veszi a 3104. űrszektorban.


U.I. ha nem ismernétek az erejüket, vagy hogy mire képes egy lámpás, akkor itt egy kis segítség: Zöld Lámpások Igaz csak csínján, mert lemerültök, és töltésre nincs lehetőségetek.

_________________
Magán kaland:
Cybergyík; Airie; Bisur
Mesélői szín:
tan
Kedvenc kalandműfaj:
Bonyolult feladatmegoldós, de bármilyen műfaj jöhet
Játékos karakter:
Kurt Bozek
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Gid Lucione
Huligán
Huligán
avatar

Hozzászólások száma : 93
Join date : 2011. Apr. 08.
Tartózkodási hely : Ott

TémanyitásTárgy: Re: Smaragd Harcosok   Szer. Nov. 09, 2011 8:04 pm

Vad Macska javítottam, bocs, hogy ennyi időbe telt Smile Ja és nem nagyon erőltettem meg magam úgy, hogy ezt nézd el. Very Happy
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Vadmacska
Önbíráskodó
Önbíráskodó
avatar

Hozzászólások száma : 2487
Join date : 2011. Feb. 22.

TémanyitásTárgy: Re: Smaragd Harcosok   Szer. Nov. 09, 2011 9:55 pm

Na mit ne mondjak már nem számítottam rád. Very Happy szóval jó lett a javítás, már inkább űrközelibb a dolog. Szóval te is újonc leszel, és mint egy késő fogsz megjelenni a következő körben. Addig vársz egy kicsit. Ha minden igaz már holnap fogok kört váltani, úgyhogy annyira nincs is messze.

_________________
Magán kaland:
Cybergyík; Airie; Bisur
Mesélői szín:
tan
Kedvenc kalandműfaj:
Bonyolult feladatmegoldós, de bármilyen műfaj jöhet
Játékos karakter:
Kurt Bozek
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Sponsored content




TémanyitásTárgy: Re: Smaragd Harcosok   

Vissza az elejére Go down
 
Smaragd Harcosok
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» 3 - Fejlődés és a Bushido
» Smaragd Park

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
DC Univerzumban játszódó FRPG :: Szabályok, Információk :: Kalandok :: Alternatív Kalandok-
Ugrás: