DC Univerzumban játszódó FRPG


 
HomeCalendarGy.I.K.KeresésTaglistaCsoportokRegisztrációBelépés
A még tapasztalatlan játékosokat kérném, hogy mindenképpen olvassák el az Első lépések-ről szóló rövid leírást! Ha az informálódás után is még további kérdésed lenne, nyugodtan keresd fel bármelyik staff tagot. Szívesen útba igazítunk.
Latest topics
» Társalgó
Yesterday at 5:38 pm by Demolition Captain

» Diego Crown
Csüt. Júl. 02, 2015 10:54 pm by Diego Crown

» Rekviem
Szer. Júl. 01, 2015 8:09 pm by Madárijesztő

» A Robinson park
Vas. Jún. 21, 2015 5:50 pm by Andrew Ramirez

» Csokit vagy csalunk!
Vas. Jún. 21, 2015 4:52 pm by Andrew Ramirez

» Jess Kayle - A Sárkány Gyermeke
Kedd Jún. 16, 2015 11:15 pm by Jess Kayle

» Jess Kayle
Vas. Jún. 14, 2015 4:35 pm by Jess Kayle

» Amecchi Előtörténet
Kedd Jún. 09, 2015 6:24 am by Madárijesztő

» Orvosi igazolások
Kedd Jún. 02, 2015 9:13 pm by Ra's Al Ghul

» Smallville Állatkert
Szer. Május 20, 2015 11:13 pm by Cybergyík

Tükör
All Comics
Blateco
HálóZsák
NewGen
Genzo Comics
ComicVine (angol)
</span

Share | 
 

 Kasztok

Go down 
SzerzőÜzenet
Vendég
Vendég



TémanyitásTárgy: Kasztok    Szomb. Feb. 23, 2013 1:51 am

Homo Magi

A kasztba bármilyen fajú játékos tartozhat. Ámbátor az emberek közé tartozókra tartozik a lentebb leírtak. A mágia érzékenység teljes formájában csak nekik nyitott. Megszerzését akár a játék közben, vagy az előtörténetbe is bele lehet szőni.
Embertől különböző fajú karakterek is lehetnek mágiaérzékenyek, csak ők a fajuknak megfelelő feltételek mellett, a legmagasabb szintű képességük fejlesztésének számít a mágiatanulás.
(Egy emberfelettinek minden fejlődés 4 kreditbe kerül, vagyis ha egy egyes szintű varázslatot meg akar tanulni, akkor 2 kredit helyett négyet kell áldoznia. A mágiaérzékenységet nem kell külön megvenni 3 kreditért, és nem is kapja meg az alap varázslatokat.)

A mágiaérzékenység 3 kreditbe kerül. Ennek hatása, hogy a karakter képes megérteni a varázslatokat, feldolgozni, és értelmezni. Annak a játékosnak, aki varázslás rögös útjára kíván lépni három dolgot kell először is eldönteni.
Először el kell döntenie, hogyan is akarja tudatosítani magában a mágiákat. Magyarul honnan is varázslod őket: varázskönyvből, ősi tárgyakban vannak lepecsételve, varázspálcával (Nem minősülnek ereklyének), tetoválások, ősi jelek aktiválásával stb…
Ha ezt eldöntötted, akkor a következő lépés, hogyan is aktiválod őket: varázsigével, kézjelekkel, komponensek használatával (Nem képezi a felszerelésed tárgyát), imádkozással stb…
Végül a mágiák, el kell döntened milyen mágiairányt akarsz használni. Tűzzel operálsz-e, vagy a sötétséget irányítod, esetleg a természet erejét veted be. Amit eldöntesz, ahhoz is kell majd magadat tartanod a végletekig. Ha elsőnek elmeirányító varázslatra gondoltál, akkor később nem lehet csak úgy mágikus növény spórákat idézned.
Kezdő varázslók alapból kapnak három darab első szintű mágiát, amiket maga találhat ki, és szabhat testre.

A mágia másik iránya varázstárgyak, és lények készítése, idézése és használata. Az ilyen tárgyak ereklyéknek minősülnek, de bármilyen előtörténet nélkül használhatók, mivel saját magad készítetted őket. Ebbe a csoportba tartoznak még a különféle mágikus kotyvalékok, főzetek. Ezekkel bármilyen hatás elérhető, csak a képzeleted szabhat határt neki. Minden egyes tárgy, lény 3 kreditbe kerül, vagy kaland folyamán is meg lehet őket szerezni. A mágiaérzékenység megvételével alapból megkapunk egy ilyen tárgyat, lényt, de ennek a megszerzését bővítményben/történetben kell leírnunk.

Mágiaszintek:

1.szint (2 kredit/mágia) - Ide tartoznak a kezdő mágusok repertoárja. A támadó varázslatok gyengék, és pontatlanok. A védelmezők körülményesek, és alig védenek valamitől. Az egyéb mágiák pedig csak kis hatásfokkal működnek.

Játéktechnikailag: A játékosoknak kötelezően el kell készíteni a mágiák leírását. Kell szerepelni névnek, leírás, hatásnak, korlát. Minimum egy mondatot kell írni mindegyikről. Minden újabb első szintű mágia elsajátítása két kreditbe kerül, vagy egy kaland során is lehetséges ez. A varázslatokat mindig el kell fogadtatni a Staff egyik tagjával.

2.szint (3 kredit/mágia) - Ide tartoznak a mágusok már hatékonynak mondható mágiái. A támadó varázslatokkal már súlyosan is mg lehet sebezni az ellenfelet, de még mindig több a gyengéje, mint az előnye. A védelmezők már hatékonyabban védelmezik a használóját, de még mindig sok a gyenge pontja. Az egyéb mágiák jobb hatásfokkal működnek, de még mindig nem tökéletesek.

Játéktechnikailag: A játékosoknak kötelezően el kell készíteni a mágiák leírását Kell szerepelni névnek, leírás, hatásnak, korlát. Minimum egy mondatot kell írni mindegyikről. Minden újabb második szintű mágia elsajátítása három kreditbe kerül, vagy egy kaland során is lehetséges ez. A varázslatokat mindig el kell fogadtatni a Staff egyik tagjával.
Lehetőség van még az előző szinten elsajátított mágia fejlesztésére is, két kreditért, vagy kaland során is meg lehet ezt tenni. A fejlesztett mágiának az előnyei bővülnek, hátrányai pedig csökkennek. Ezeket az előnyöket, hátrányokat lehetséges növelni, csökkenteni, egy-egy kredit ráfordításával.
Szint minimum követelménye, hogy legalább három darab előző szintű mágiával kell rendelkeznie a varázslónak, és mindig több előző szintű mágiával kell rendelkeznie a varázslónak.

3.szint (4 kredit/mágia) - Ide már a használható mágiák tartoznak. A támadó mágiákkal már ölni is lehet, és a védelmezők már a legtöbb mágus ellen irányuló atrocitást ki tudják védeni. Az egyéb mágiák már a tökéletesen használhatók közé tartoznak.

Játéktechnikailag: A játékosoknak kötelezően el kell készíteni a mágiák leírását. Kell szerepelni névnek, leírás, hatásnak, korlát. Minimum egy mondatot kell írni mindegyikről. Minden újabb harmadik szintű mágia elsajátítása négy kreditbe kerül, vagy egy kaland során is lehetséges ez. A varázslatokat mindig el kell fogadtatni a Staff egyik tagjával.
Lehetőség van még az előző szinten elsajátított mágia fejlesztésére is, két kreditért, vagy kaland során is meg lehet ezt tenni. A fejlesztett mágiának az előnyei bővülnek, hátrányai pedig csökkennek. Ezeket az előnyöket, hátrányokat lehetséges növelni, csökkenteni, egy-egy kredit ráfordításával.
Szint minimum követelménye, hogy legalább három darab előző szintű mágiával kell rendelkeznie a varázslónak, és mindig több előző szintű mágiával kell rendelkeznie a varázslónak.

4. szint (5 kredit/mágia) - Az ide tartozó mágiák már a varázslás magasiskolájához tartoznak. A támadó mágiák már elég erősek ahhoz, hogy épületeket gyaluljanak a földbe. A védelmező mágiák már csak a nagyon erőteljes támadásokat nem tudják kivédeni. Az egyéb mágiák közé tartozók már szinte korlátozás nélkül képesek működni.

Játéktechnikailag: A játékosoknak kötelezően el kell készíteni a mágiák leírását. Kell szerepelni névnek, leírás, hatásnak, korlát. Minimum egy mondatot kell írni mindegyikről. Minden újabb negyedik szintű mágia elsajátítása öt kreditbe kerül, vagy egy kaland során is lehetséges ez. A varázslatokat mindig el kell fogadtatni a Staff egyik tagjával.
Lehetőség van még az előző szinten elsajátított mágia fejlesztésére is, két kreditért, vagy kaland során is meg lehet ezt tenni. A fejlesztett mágiának az előnyei (most figyel), és hátrányai is bővülnek. Ezeket az előnyöket, hátrányokat lehetséges növelni, csökkenteni, egy-egy kredit ráfordításával.
Szint minimum követelménye, hogy legalább három darab előző szintű mágiával kell rendelkeznie a varázslónak, és mindig több előző szintű mágiával kell rendelkeznie a varázslónak.

5.szint (6 kredit/mágia) - A legerősebb mágiák tartoznak ebbe a csoportba. A támadó mágiák már kerülteket tudnak füstölgő kráterré tenni. A védelmező mágiák mindent kivédenek, egy gyengepontot kivéve. Az egyéb mágiák már korlátok nélkül működnek, és bármit el tudnak érni velük.

Játéktechnikailag: A játékosoknak kötelezően el kell készíteni a mágiák leírását. Kell szerepelni névnek, leírás, hatásnak, korlát. Minimum egy mondatot kell írni mindegyikről. Minden újabb ötödik szintű mágia elsajátítása hat kreditbe kerül, vagy egy kaland során is lehetséges ez. A varázslatokat mindig el kell fogadtatni a Staff egyik tagjával.
Lehetőség van még az előző szinten elsajátított mágia fejlesztésére is, két kreditért, vagy kaland során is meg lehet ezt tenni. A fejlesztett mágiának az előnyei (most figyel), és hátrányai is bővülnek. Ezeket az előnyöket, hátrányokat lehetséges növelni, csökkenteni, egy-egy kredit ráfordításával.
Szint minimum követelménye, hogy legalább három darab előző szintű mágiával kell rendelkeznie a varázslónak, és mindig több előző szintű mágiával kell rendelkeznie a varázslónak.

Varázslatok leírása:
Név: (Magától értetődik)
Leírás: (Hogyan hozza létre a varázsló, mit tud, kinézet, hang, érzés, stb.)
Hatás: (Pontos értékei, egy fél centiméteres sugár, százötven méteres lőtávval, páncéltörő képességgel stb)
Korlát: (A használó teljesen elfárad, a fából készült anyagokra nem hat, csak nappal működik, stb.)

Az elkészült varázslatok, és a segítségeket ITT találhatjátok.


A hozzászólást Madárijesztő összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Júl. 13, 2013 10:42 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Vendég



TémanyitásTárgy: Re: Kasztok    Szomb. Feb. 23, 2013 1:51 am

Kiborg



A kiborg jelentése a kibernetikus organizmus. A szerves testet kibernetikus implantátumokkal dúsítják (igen ha szigorúan nézzük a nagymamád akinek csípőprotézise van is egy kiborg).
Kiborg bármilyen karakter lehet, nemtől, fajtól, és kortól függetlenül. Többnyire azon karakterekből lesznek a kaszt képviselői, akik halálos sérüléseket szenvednek, és csak gépi alkatrészekkel, protézisekkel tudják életben tartani vagy egy kísérlet következtében az emberi határokat próbálják kibővíteni. Többnyire ez a két lehetőség az, amely szóba jöhet, de természetesen más témában is előfordulhat a beavatkozás. Az emberek nem feltétlenül lehetnek erősebbek új formájukban. Ahhoz, hogy egy emberi karakter ezen kasztba tartozzon, három kreditet kell áldoznia. Minden más fajba tartozó karakter kiborgá válásához az általa birtokolt legnagyobb szintű képesség fejlesztésének minősül. A kredit áráért a karakter választhat magának egy kísérleti célú beavatkozást.

Létfenntartó beavatkozás (sérülés kompenzálás):
Egy robbanás, golyózápor, és más hasonlók túlélése kétséges egy ember számára, így olykor ha életben is marad nem túl sokáig. Ilyenkor ha lehetősége nyílik rá tudósok kyborgá alakítják annak fejében, hogy az alany ne haljon meg. Ilyenkor a belső szervek és külső szövetek pótolása, vagy végtagok kiegészítése nem egyértelműen jár hatalmas előnyökkel.

Kísérleti célú beavatkozás:
Ezen esetben mivel nem szükséges a beavatkozás, így főként az a cél, hogy az emberi határokat bővítsék. Itt nem az életben tartás a fő irányvonal, hanem egy erősebb lény létrehozása akár több kísérlet és beavatkozást követően újabb és újabb alanyokkal. Ebben a kategóriában már igen erőssé tétethetik az embert. Gépágyú a karba építve, mechanikus szem a jobb látásért, titánium végtagok, plazma fegyverek és más egyéb eszközök az emberi testbe építve. Erősebb belső szervek (pl: a betegségek immunitása a cél, a drogok semlegesítése, nagyobb tüdőkapacitás stb.)

Természetesen a játékosok fantáziája hatalmas, így a leírtak csak példák, hogy némiképpen tudd hová helyezni a dolgokat. A további fejlesztések is lehetségesek. A létfenntartó beavatkozás, minden fajú karakter ingyen vehető igénybe. Nem kerül egyetlen egy kreditbe sem. A kísérleti célú beavatkozások az emberi fajba tartozóknak három kreditbe kerül. Akár fejleszti a meglévő beavatkozást, akár újat választ. Minden más nem emberi fajba tartozónak képességfejlesztésnek minősül. Vagyis a belépéskor számított kredit duplájáért fejlesztheti a beavatkozást, vagy a legnagyobb szintű képességének következő szintre emeléséhez elegendő kreditért választhat egy újat.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Vendég



TémanyitásTárgy: Re: Kasztok    Szomb. Feb. 23, 2013 1:52 am

Őrszem


Ebbe a kasztba bármilyen fajú karakter tartozhat. A csillagszív nevű entitás egy kozmikus jelenség, mely hihetetlen hatalommal ruházhatja fel használóját. Csak koncentrálnia kell, és máris megtestesítheti bármilyen kívánságát vágyai szerint. Fizikai korlátja szinte nincs is, csak mentális, vagyis a viselőjétől függően változik az ereje, ami gyakorlás, és hosszan tartó megismerés után egyre csak erősödhet.
A kasztba lépéshez szükséges 5 kredit befizetése, amiért a játékos megkapja az alap tulajdonságokat, és egyet a maga választottak közül. A következő képességek szintén 5-5 kreditbe kerülnek, ám ha egy játékos jól választja meg a fejlődés irányát, újabb és újabb erők állhatnak a rendelkezésére, amit talán nem is várt volna. Csak jól kell értelemszerűen párosítani a képességeket, és máris sokkal többet kaphat az árért.

A kaszt felvételével alapból megkapja a meghosszabbított életet, ami nem halhatatlanságot jelent, és nem is sebezhetetlenséget, csak a rendes élethossz meghosszabbítását. Ezen kívül a fa anyag elleni gyengeséget, erre az anyagra nem hat az ereje, és teljesen védtelen is ellene.

Ötféle képesség között lehet választani:
1. Mozgatás: 5 kreditbe kerül, amiért megkapja a játékos a gyűrű által megerősített testet, szupererős lesz a hordozó, tud elméjének erejével tárgyakat formázni, és repülni is.
2. Támadás: 5 kreditbe kerül, amiért megkapja a játékos a képességet, hogy elméjének erejével, hő, vakító, és bénító sugarakat kilőni gyűrűjéből.
3. Érzékelés: : 5 kreditbe kerül, amiért megkapja a játékos a veszélyérzékelés képességet, mely minden ártó helyzetben segítséget nyújthat neki, a Csillagszív látást mellyel képes meglátni az asztrális, és mágikus jelenéseket és követni azokat bármeddig. Végül az Elektromágneses letapogatás, amellyel érzékelheti az összes elektronikus tárgyat, hihetetlen távolságból.
4. Mozgékonyság: : 5 kreditbe kerül, amiért megkapja a játékos a fázisváltás képességét, mellyel elhagyhatja ezt a dimenziót, belépve a negyedikbe, ezzel képessé válik szilárd tárgyakon való átlépésre, de míg ebben a helyzetben van ő sem tud hozzáérni senkihez.
5. Átverés: : 5 kreditbe kerül, amiért megkapja a játékos a hipnózis képességét, mivel el tudja kábítani és irányítani tudja az értelmes lényeket, emellett az erőmásolás képességét, mivel bármilyen szupererőt le tud másolni, és a saját hasznára fordítani.
Ezen képességek párosításával újabbakat szerezhet a játékos, ha ügyes.


A hozzászólást Madárijesztő összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Ápr. 13, 2014 11:53 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Vendég



TémanyitásTárgy: Re: Kasztok    Szomb. Júl. 13, 2013 10:28 pm

Kiválasztott


A kasztba bármilyen fajú és kasztú játékos tartozhat. A kaszt lényege, hogy a karaktert gyakorlatilag kiválasztja egy lény, gép, ember, mágus, isten, stb, aki más időben, más dimenzióban vagy más síkon él, és önmaga képtelen átjönni, ám az erejét átközvetítheti a Kiválasztott karakterbe. A játékos ez által két új képességet kap meg, melyek együtt, de az esetleges többi képességétől külön (természetfeletti, metahumán stb) fejleszthetőek. A két képességnek szorosan kapcsolódniuk kell, és a második képesség leginkább valamilyen támogató, kiegészítő képesség kell, hogy legyen. Ezt a két képességet a játékos maga választja ki, de annak mibenlétéről és fajtájáról egy staff taggal kell értekeznie. Ezen felül a kaszt felvételét valamilyen formában (magánkaland, privát játék vagy bővítés) ki kell játszania.
A képességek fejlesztése két féleképpen történhet. Az egyik a „sok kicsi sokra megy” elvet követve, apró lépésekben 1-2, de maximum 3 kredites ráfordítással. A képességek ekkor alig-alig változnak, szemmel látható változás nincs a képességekben. A második lehetőség alapján inkább az „oszd meg és uralkodj” elv érvényesül, miszerint több kredittel, rendszerint 5+ kredit ráfordítással komolyabb hatás érhető el, így a képesség már külső szemlélő számára is láthatóan változik majd. Az árak képességenként értendőek, tehát egy 5kredites fejlesztés a két képességre 10 kredit lesz, mivel a két képesség együtt fejlődik.
A játékosnak lehetősége van egy harmadik képesség felvételére is a második, vagy az az utáni fejlesztések keretén belül. A harmadik képesség mindig olyan erős lesz, mint amilyen az erős a két választott képesség a fejlesztésnél.
Minden játékosnak 3kr.-be kerül a kasz felvétele.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Vendég



TémanyitásTárgy: Re: Kasztok    Szomb. Dec. 14, 2013 12:15 am

Mirakuru
(Szuper-katona szérum)


Egy szérum, melyet az alany szervezetébe fecskendezve egy egyszemélyes hadsereggé változtathatjuk őt. A szérum minden tulajdonságot az emberi maximumra fog emelni, így az alany gyorsabb lesz, erősebb, kitartóbb, és kevésbé fáradékony. Az ereje 400-500 kilonyi súly megmozgatását teszi lehetővé (800-900 font), valamint sebessége 30-60mph (40-100 km/h) lesz, így könnyedén képes akár egy autót is futva üldözni, ha úgy esik. A csontjai és izomzata keményebb lesz, valamint a szérum hatására a tejsav, ami az izom elfáradásakor szivárog, és a görcsökért felelős, szinte teljesen eltűnik. Nyilván egy másik szérumos ellen, egyenlő ellenfél, így akár ki is fáradhat. A teste rendkívül mozgékonnyá válik, és képes nagy távolságot is megugrani szinte lendület nélkül.

A szérum beadásakor a karakterre jellemző egy tulajdonság - methaumánok esetében általában a képesség - felerősödik, ezt mindenki maga dönti el, hogy akar-e ilyesmit vagy sem.

A szérum ára 4kr, egyszer kell beadni, és a karakter egészen a haláláig úgy is marad.


A hozzászólást Madárijesztő összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Ápr. 22, 2014 8:45 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Vendég
Vendég



TémanyitásTárgy: Re: Kasztok    Szer. Feb. 19, 2014 4:26 pm

Lámpások


Univerzum szerte létező alakulatok, melyek a jót és a rosszat erősítik, illetve testesítik meg. Abszolút elfogadottnak csak a Zöld Lámpások tekinthetők, ám rajtuk kívül az ismert spektrum minden színéhez tartozik egy-egy csapat, vagy csoport. Minden lámpás rendelkezik egy gyűrűvel, mely az erejét adja. A gyűrű a spetrum színét viesli, és az adott alakulat emblémájával van ellátva, valamint egy bizonyos mértékig számítógépként működik és kapcsolódik az alakulat központi rendszeréhez. A lámpások képesek bármit létrehozni a gyűrűvel, amit az elméjükben megalkotnak, és ezek segítségével veszik fel a harcot az ellenfeleikkel szemben.

Összesen kilenc (9) alakulat létezik [Zöld, Sárga, Vörös, Kék, Narancs, Indigo, Star Sapphire, Fekete és Fehér], ám egyelőre csak a Zöld és Vörös Lámpások, valamint a Sinestro alakulat, ami "létezik" az oldalon, az új alakulatok bevezetéséről a Hírek kaptok majd értesítést.

Minden Lámpás alakulathoz 4kr a csatlakozás ára, ezzel együtt jár az alakulat egy gyűrűje, valamint egy lámpás, mely kapcsolódik az alakulat forrásához, és fel tudja tölteni a gyűrűt. A kezdő lámpások egy kaland, vagy akár egy bővítés formájában írhatják le, hogy hogyan léptek velük kapcsolatba, miután a gyűrű kiválasztotta őket (ez leginkább a Vörös Lámpásoknál lényeges).

Mivel játéktechnikailag nehéz lenne számon tartani, mikor mennyi energia van a gyűrűben, egy rendszert dolgoztunk ki, mely pontokra bontja az értékeket. A lámpásoknak két érték szerint erősödhetnek, ezek pedig a Gyűrű, vagy energia pontok illetve, a spektrum pont. Előbbi a gyűrűben lévő energiát, utóbbi pedig a létrehozott tárgyak keménységét hivatott jelezni. Minden újonnan csatlakozott lámpás harminc (30) energia pontot és tíz (10) spektrum pontot kap indulásként, melyeket kredit ráfordítással fejleszthet fel.

1kr=10 energia pont és/vagy 1kr=10 spektrum pont
Vissza az elejére Go down
Vendég
Vendég



TémanyitásTárgy: Re: Kasztok    Szomb. Júl. 19, 2014 8:53 pm

Sebesség mező


Valamilyen baleset, kísérlet, stb folyamán lehasíthat egy szeletet a sebességmezőből, , amit így magáénak tudhat, és használhatja. A sebességmezővel képes akár fénysebességgel is futni, tárgyakon átvibrálni magát, vagy akár a víz felületésn is futni. A kaszt felvétele 4kr, minden esetben.
Mivel nem képességekről beszélünk, így a sebességmező kasztot 5 szintre osztjuk fel, ugyanis csak a karakter és a játékos fantáziáján múlik mit tesz a sebességmezővel.

1. - Kezdeti állapot, melyben a karakter még csak megtapasztalja azt, mire képes a sebességmezővel. Viszont ilyenkor már képes 2x-3x hangsebességgel futni, valamint gyorsabban gyógyul, így a törött csontok 2-3óra leforgása alatt begyógyulnak. A sebességmező természetesen védi a karaktert, így ha megüt valakit, nem fogja szilánkosra törni a saját kezét, valamint nem szakad szét a ruhája az őt érő erőhatásoktól.
2. - 5x-6x hangsebesség, mostmár kezdi egyre jobban felfedezni a sebességmezőt, képes szeleket gerjeszteni, vagy akár tornádót kelteni ha körbe-körbe fut, vagy épp egyik testrészét mozgatja körbe-körbe.
3. - Tovább nő a sebesség, és képes akár a sebességmező forrásához is belépni. Bár ez nem ajánlott, de néha előfordul. Ezen a szinten már az agya is képes belépni a sebességmezőbe, és látja a körülötte zajló dolgok végkimenetelét - ha több van, akkor mindet - de ehhez erős koncentráció kell, és még kiforratlan.
4. - Az előző szinthez képest tovább gyorsul, csaknem fénysebességre. Képes megnyitni egy hasadékot a tér-idő kontinuumon, így akár időben és térben is utazhat, ha akar, DE ellentétben a Zöld Lámpásokkal, ezt nem tudja irányítani, így ha belépett valahova, képtelen megjósolni, hol jön ki. Az agya tökéletesen felfog mindent, és már nem kell koncentrálnia, ha akarja, egy pillanat alatt képes elolvasni egy egész könyvet.
5. - A karakter tökéletesen ura a sebességmezőnek, eléri a fénysebességet, és gyorsabb lesz egy kryptoninál is, persze csak futva)

Minden fejlesztés ára 4kr
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom




TémanyitásTárgy: Re: Kasztok    

Vissza az elejére Go down
 
Kasztok
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Előtörténet sablon, fajok, kasztok, előnyök, hátrányok
» Fajok, kasztok, ereklyék

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
DC Univerzumban játszódó FRPG :: Szabályok, Információk :: Információk, Leírások :: Kasztok és felszerelések-
Ugrás: