DC Univerzumban játszódó FRPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

DC Univerzumban játszódó FRPG


 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés
A még tapasztalatlan játékosokat kérném, hogy mindenképpen olvassák el az Első lépések-ről szóló rövid leírást! Ha az informálódás után is még további kérdésed lenne, nyugodtan keresd fel bármelyik staff tagot. Szívesen útba igazítunk.
Legutóbbi témák
» Társalgó
Csapat Alapítás I_icon_minitimeCsüt. Aug. 26, 2021 3:05 pm by Demolition Captain

» Diego Crown
Csapat Alapítás I_icon_minitimeCsüt. Júl. 02, 2015 10:54 pm by Diego Crown

» Rekviem
Csapat Alapítás I_icon_minitimeSzer. Júl. 01, 2015 8:09 pm by Madárijesztő

» A Robinson park
Csapat Alapítás I_icon_minitimeVas. Jún. 21, 2015 5:50 pm by Andrew Ramirez

» Csokit vagy csalunk!
Csapat Alapítás I_icon_minitimeVas. Jún. 21, 2015 4:52 pm by Andrew Ramirez

» Jess Kayle - A Sárkány Gyermeke
Csapat Alapítás I_icon_minitimeKedd Jún. 16, 2015 11:15 pm by Jess Kayle

» Jess Kayle
Csapat Alapítás I_icon_minitimeVas. Jún. 14, 2015 4:35 pm by Jess Kayle

» Amecchi Előtörténet
Csapat Alapítás I_icon_minitimeKedd Jún. 09, 2015 6:24 am by Madárijesztő

» Orvosi igazolások
Csapat Alapítás I_icon_minitimeKedd Jún. 02, 2015 9:13 pm by Ra's Al Ghul

» Smallville Állatkert
Csapat Alapítás I_icon_minitimeSzer. Május 20, 2015 11:13 pm by Cybergyík

Tükör
All Comics
Blateco
HálóZsák
NewGen
Genzo Comics
ComicVine (angol)
</span

 

 Csapat Alapítás

Go down 
2 posters
SzerzőÜzenet
Madárijesztő
Admin
Admin
Madárijesztő


Hozzászólások száma : 1325
Join date : 2011. Feb. 21.
Age : 33

Csapat Alapítás Empty
TémanyitásTárgy: Csapat Alapítás   Csapat Alapítás I_icon_minitimeHétf. Feb. 21, 2011 10:45 pm

Csapat alapítás


A játékban lehetősége van minden szereplőnek csapatba lépni, vagy akár alapítani egyet. Ám ahhoz, hogy egy játékos csapatot alapíthasson, ahhoz néhány feltételnek kell eleget tennie. Első sorban szükséges egy alapító tag, aki létre hoz egy csapatot. Ám az alapítótagnak, minimum 100 játékbeli hozzászólás szükséges (nem off téma!) és aktív játék. Talán ez a legfontosabb!

Egy csapatba minimum 3 fő szükséges, az alapítóval együtt, és a csapat/ szervezet/ szövetség létrejöttét a játéktéren ki kell játszani. Erre sor kerülhet egy rövidebb mesélői magánkaland során, tömegkalandban, korszak kalandban, vagy egyszerűen csak a játékosok a mesélőt kívül hagyva össze gyűlnek, és megbeszélés útján létrehozzák a teamet. De írásos nyomnak kell lennie!

Egy játékos által alapított csapatban nincs létszámhatár. Akármennyi karaktert maga köré gyűjthet ez ügyben, akár a multi karaktereit is (ha van neki) vagy az NJKit, illetve más játékosoknál ugyan így.
Viszont ha már létrejött a brigád, akkor egy adatlapot kell készíteni a megfelelő topicba ezzel kapcsolatban, ami az alapvető információkat mindenféleképpen tartalmazza. Azok a következők:

Név: (a csapat neve)
Tartózkodási hely: (ahol a csapat többnyire ténykedik, vagy ami a törzshelyük)
Irányító/ vagy alapító: (a csapat feje, aki megalapította)
Tagok: (egyértelműen a tagokat felsorolva)
Oldal: (jó/ rossz)
Működésük:* (legális vagy illegális)

Leírás: (rövid ismertető a csapat megalapulásának okáról, szokásairól, felállásáról és minden egyéb ami csak eszedbe jut.)

Cél: (a csapat célja/ céljai, amit el akar érni)

Szövetséges: (vannak e a csapatnak segítői)
Ellenség: (a csapat ellenségei)

Összes Kredit:**
Elköltött:
Fennmaradó:


Ha ezzel megvan a csapat, akkor már csak egy elbírálónak kell engedélyezni a működésüket, és hivatalosan is mehetnek. Akár bűnözői együttesről van szó, akár hősökről, mesélői NJK-k is csatlakozhatnak, ha van rá igénye a csapatnak, és meg van a 3 fő. Ám az ilyen nem túl sűrűn fordulhat elő.

*: A csapat működése - Egy csapat akkor lehet legális, ha azt a kormány felé jelezhetik, hogy összeverbuválódtak. Ezt nem szükséges kijátszani kalandban, de tudni illik, ha legálisan működik, akkor a kormány kéréssel fordulhat a csapathoz, és egyfajta számon adással tartoznak a hatóságok felé.
Az illegális csapat számára nincsenek ilyen kötöttségek. Ám a rendőrségen múlik, hogy egy-egy akciójuk után körözik-e őket, vagy nem. Így ez elégé kétes dolog lehet. Viszont egy bűnözői szövetség csak is illegálisan működhet!

**A kredit szerzés ugyanúgy történik, mint egyes játékosoknál. Annyi előny van, hogy a csapat kalandjai tömegkalandként funkcionálnak, így jó játékért kredit jutalom várható. Emellett lehetőség van még a játékosoknak a saját kreditjüket befektetni a csapat javára. Vagyis ha összedobjátok, amitek van könnyebben összegyűlik a városromboló robotra a keret, mintha egyenként kuporgatnátok.

Fejlődési szint

A csapatok számára csak úgy van a fejlődési szint, mint a karaktereknek. Ezen szintek ugyan úgy hatással vannak a játéktérre, mint bármi más, így befolyásolható a fórum élete is és kalandok kimenetele akár.

Egy legális, vagy illegálisan működő hős csapat szintjei:

  • 1. szint: Az polgárok kissé bizalmatlankodva tekintenek rájuk, némileg fenyegetésnek érzik, hogy egy csapatba verbuválódtak, a hatóságok pedig nagy valószínűséggel mind ezt nem tolerálják, és ha esélyük nyílik rá, akár börtönbe is zárhatják az egyik tagot, vagy mindegyiket. A gonosztevők nem igazán tartanak tőlük, ám bennük van egy minimális félsz.

  • 2. szint: A nép kezdi elfogadni őket, és már bizalommal tekintenek rájuk. A hatóságok révén megosztott vélemények vannak, de még inkább többségben az ellenszenv uralkodik. A gonosztevők már kezdenek óvakodni tőluk. A piti gaztevők, tolvajok, gyilkosok és rablók nem akarnak összefutni a csapattal.

  • 3. szint: A hatóságok jelentős része már tiszteli és elismeri a munkásságukat, már minimális a bizalmatlankodók tábora. Az Amerikai kormány érdeklődését is felkeltik. A civilek teljes mértékben elismerik és szeretik a csapatot. Egyértelműen hősök a szemükben a tagok. A gonosztevők jelentős része már fél a csapattól, és az alvilág is fenyegetésnek érzi őket.

  • 4. szint: Hírük egész Amerikában elterjedt, az emberek szeretik a csapatot, szinte alig akad kételkedő a milliós táborfőben. A hatóságok mindenhol tisztelik és hálásak a tetteikért. Az amerikai kormány nagy figyelmet szentel működésüknek. Ezen a ponton már a szuper bűnözőket is képesek megfélemlíteni.

  • 5. szint: Nem csak Amerika de az egész bolygó megismerte őket, és hatalmas hatással vannak a polgárokra, akik hatalmas megbecsüléssel, és szeretettel néznek fel rájuk. Nem csak az amerikai, de más kontinensek, országok kormányai is megkörnyékezi a hősöket különböző ajánlatokkal. Már bármelyik szuper bűnözőt képesek megfélemlíteni, akár nagyobb szabású csapatokat is.

  • 6. szint: A Föld bolygón kívül is eljutott a nevük, ezzel más fajok és planéták is felfigyelve rájuk, hálával tartoznak nekik. Ám ezen a ponton rengeteg ellenségük van, még olyanok is akikről nem tudnak, és minden áron el akarják söpörni az útból a hősöket.



Egy bűnözőkből álló csapat szintjei:

  • 1. szint: Minimális ismeret az emberek nem nagyon félnek tőlük a rendőrség csak kevés figyelmet áldoz nekik. Alig van befolyásuk az alvilági életre.

  • 2. szint: A polgárok elszórva hallottak róluk, ám az általános félelem mellett nem tartanak tőlük sokkal jobban. A hatóságok folyamatosan köröztetik a tagokat, és az alvilági figurák kezdik megismerni a csapatot, ám a tagokat egyenként még nem igazán.

  • 3. szint: A nép már jelentősen tart a csapattól, és több bűnüldöző figyelmét is magukra vonták, illetve a rendőrség folyamatosan keresi a tagokat. Az alvilág minden ponton ismeri a csapatot, és a tagokat is. Már befolyással is rendelkeznek.

  • 4. szint: Amerika jelentős része hallott a csapatról, és félelemben élnek amíg ők jelen vannak. A rendőrség mellett több más hatósági szervezet is körözi az alakokat, illetve szövetségileg is körözés alatt állnak. Továbbá már minden hős felfigyel rájuk és meg akarják állítani a csapatot. A kormány kezdi egyre fenyegetőbben érezni magát. Az alvilágban kisebb vezérré nőtték ki magukat.

  • 5. szint: Amerika minden pontján ismerik a csapatot, és más kontinensekre is elterjedt a hírűk. A polgárok félnek, és már élve, vagy halva de fel akarja oszlatni a kormány ténykedésüket. Olyan ellenségeik is vannak, akikről sosem hallottak. Az alvilág jelentős része az ő irányításuk alatt van világ szerte.

  • 6. szint: Más bolygók is rettegve gondolnak rájuk. Ezen a ponton olyan hírnévre tettek szert, ami túl nagy hatalomnak mondható. A teljes alvilági élet az ő irányításuk alatt van, és akár más planétákon is befolyással bírhatnak.
Vissza az elejére Go down
https://dcuniversefrpg.hungarianforum.net
Vadmacska
Önbíráskodó
Önbíráskodó
Vadmacska


Hozzászólások száma : 2487
Join date : 2011. Feb. 22.

Csapat Alapítás Empty
TémanyitásTárgy: Egyéni vállalkozás   Csapat Alapítás I_icon_minitimeVas. Ápr. 17, 2011 2:31 pm

Bandák




0. szint (1 kredit) – Az emberek legalapabb segítői az állatok. Maga a tény is erőt kölcsönöz nekik, hogy az állatvilágból származnak. Egyszerű állatok (kortól, nemtől függetlenül), akik semmiféle különösebb szakképzettséggel nem rendelkeznek. Mindig engedelmeskednek a parancsoknak, de el lehet csábítani őket, ha elég ügyesek vagyunk.
a. szint – Kis állatok, harcban csak nagy számuk miatt nevezhetőek veszélyesnek, és még így is elenyészően teljesítenek. Ha valaki „ért” a nyelvükön információt szerezhetnek, természetesen nem olyan pontos adatokat, mint egy valóságos ember. Ilyenek például kisebb testű kutyák, macska, denevér, stb. Egy kreditért 8 darab állat.
b. szint - Közepes állatok, harcban már jobban teljesítenek, és nagyobb számuk esetén már komolyabb fenyegetést jelentenek. Ilyenek például nagyobb testű kutyák, pingvin, disznó stb. Egy kreditért 4 állat.
c. szint – Nagy állatok, harcban jól használhatók, és másra is alkalmasak. Ilyenek például a puma, tigris, oroszlán, elefánt, zsiráf, ló stb. Egy kreditért 1 darab állat.

Játéktechnikailag: A játékosnak nem kell NJK-ként elkészítenie a tagokat, hisz bizonyos szemszögből ezek nem számítanak annak. Ám harcra bármikor a segítségüket kérheti, és a kalandokra is magával viheti őket, de ez azzal egyenlő, hogy könnyedén meghalhatnak. Hisz se különleges erővel, sem fegyverekkel nem rendelkeznek, ám fejleszteni lehet őket, és bármelyik fajba vagy kasztba tartozhatnak, igaz csak jó indokkal.

1. szint (1 kredit) - A hősök segítői, akik jelentős erővel nem bírnak, inkább csak próbálnak bálványuknak segédkezni ott, ahol tudnak, legfőképpen információs drótként. Egyszerű emberek (kortól, nemtől függetlenül), akik semmiféle különösebb szakképzettséggel, felszereléssel nem rendelkeznek. Mindig a jó ügyben járnak el, és nem szokásuk elcsábulni, de nem kizárt, és épp ezért bármit elmondhatnak imádott hősükről. A tagok száma 3 fő.

Játéktechnikailag: A játékosnak nem kell NJK-ként elkészítenie a tagokat, hisz bizonyos szemszögből ezek nem számítanak annak. Ám ökölharcra bármikor a segítségüket kérheti, és a kalandokra is magával viheti őket, de ez azzal egyenlő, hogy könnyedén meghalhatnak. Hisz se különleges erővel, sem fegyverekkel nem rendelkeznek, hacsak nem embertől eltérő fajba tartozik, vagy kaszthoz. Amit mindenképpen el kell fogadtatni a Staff egyik tagjával. Ellenben hírforrásként sokkalta inkább. A mesélő tetszése szerint tájékoztathatja az adott karaktert a bandája által kiderített dolgokról, amik lehetnek lényeges, vagy esetleg kevésbé lényeges információk.

2. szint (3 kredit) - A karakter rendelkezik egy 5 fős bandával (kortól, nemtől függetlenül), akik inkább az utcai huligánok szerepét töltik be, mint veszélyesebb fenyegetés hordozóit. A bandatagok harcokban képzetlenek, és csak kevés fogalmuk van, hogyan is kellene megállniuk a helyüket az utcán. Nem áll rendelkezésükre fegyver, csak a puszta kezük és az utcáról felszedhető mindennapi dolgok, mint például: fadarab, vascső, törött üveg, lánc, kukafedő, stb, és nem túl egyedi felszerelések.

Játéktechnikailag: A játékosnak nem kell NJK-ként elkészítenie a tagokat, hisz bizonyos szemszögből ezek nem számítanak annak. Ám harcra bármikor a segítségüket kérheti, és a kalandokra is magával viheti a bandatagokat, de ez azzal egyenlő, hogy könnyedén meghalhatnak. Hisz se különleges erővel, sem fegyverekkel nem rendelkeznek, hacsak nem embertől eltérő fajba tartozik, vagy kaszthoz. Amit mindenképpen el kell fogadtatni a Staff egyik tagjával. Ellenben hírforrásként sokkalta inkább. A mesélő tetszése szerint tájékoztathatja az adott karaktert a bandája által kiderített dolgokról, amik lehetnek lényeges, vagy esetleg kevésbé lényeges információk.

3. szint (5 kredit) - A karakter rendelkezik egy 5 fős bandával (kortól, nemtől függetlenül), akik már komolyabb fenyegetést jelentenek. Mindegyikük birtokol fegyvert, olyanokat mint például: baseball ütő, lánc, vipera, kés, sokkoló, és hasonló erősségű felszereléseket. Még mindig inkább az utcai huligánok közé sorolhatóak, ám már jelentősen fenyegetőbb ez a banda, és a harcokban is kétségtelenül hasznosabbak. Ők már nem ijednek meg a saját árnyékuktól, és egy nagyobb csapatnak is nekimennek, még ha kétes kimenetelű is a végeredmény. E mellett viszont természetesen az informátorok szerepét is betölthetik.

Játéktechnikailag: A játékosnak nem kell NJK-ként elkészítenie a tagokat, hisz bizonyos szemszögből ezek nem számítanak annak. Ám harcra bármikor a segítségüket kérheti, és a kalandokra is magával viheti a bandatagokat, de ez azzal egyenlő, hogy könnyedén meghalhatnak. Hisz se különleges erővel, sem erősebb fegyverekkel nem rendelkeznek, hacsak nem embertől eltérő fajba tartozik, vagy kaszthoz. Amit mindenképpen el kell fogadtatni a Staff egyik tagjával. Ellenben hírforrásként sokkalta inkább. A mesélő tetszése szerint tájékoztathatja az adott karaktert a bandája által kiderített dolgokról, amik lehetnek lényeges, vagy esetleg kevésbé lényeges információk.

4. szint (8 kredit) - Egy 6 fős társaságot számláló banda, amik már igen komoly fenyegetést jelentenek. Hisz a közelharci fegyverek mellett (vipera, baseballütő, sokkoló és hasonló kaliberűek) már könnyebb lőfegyverek birtokában (bár képzetlenek a használatukban) is lehet egy-két tag, és a velük egyenlő erősségű felszerelést is használhatnak, vagy a tagok lehetnek bármilyen más fajba, vagy kasztba tartozók is, igaz csak gyenge erővel rendelkezhetnek (gyorsabb; erősebb; nagyobbat ugrik, mint az átlag ember, egyetlen gyenge varázslatot tud használni). Egy ilyen szintű banda már könnyedén rabolhat, lophat, ölhet, és informálhat karaktereket.

Játéktechnikailag: A játékosnak nem kell NJK-ként elkészítenie a tagokat, hisz bizonyos szemszögből ezek nem számítanak annak. Ám harcra bármikor a segítségüket kérheti, és a kalandokra is magával viheti a bandatagokat, de ez azzal egyenlő, hogy könnyedén meghalhatnak. Hisz se különleges erővel, sem pusztítóbb fegyverekkel nem rendelkeznek, hacsak nem embertől eltérő fajba tartozik, vagy kaszthoz. Amit mindenképpen el kell fogadtatni a Staff egyik tagjával. Ellenben hírforrásként sokkalta inkább. A mesélő tetszése szerint tájékoztathatja az adott karaktert a bandája által kiderített dolgokról, amik lehetnek lényeges, vagy esetleg kevésbé lényeges információk.

5. szint (12 kredit) - Egy 10 fős társaságot számláló csoport, akik már igen komoly erők birtokában vannak. Könnyű lőfegyverekkel a birtokukban, és harcok során jól használható felszereléssel rendelkezhetnek, amivel már igen jelentős erőt képviselnek. Ezek már veteránnak mondható bandák, akik mindent maguk tanultak meg az utcáról, közel és távolsági harcban is jól megállják a helyüket. A tagok lehetnek bármilyen más fajba, vagy kasztba tartozók is, igaz csak gyenge erővel rendelkezhetnek (gyorsabb; erősebb; nagyobbat ugrik, mint az átlag ember, egyetlen gyenge varázslatot tud használni). Ezen felül még rendelkeznek egy darab járművel. Terjeszthetik a karaktered nevét, és ezzel a befolyását növelhetik.

Játéktechnikailag: Természetesen csak úgy, mint korábban, a játékos magával viheti a tagokat, a kalandokra, de a halállal számolni kell. Mivel nem elsődleges karakterek a banda tagok, és még igazából NJK-nak sem nevezhetőek, így a mesélő minden bizonnyal nem fogja sajnálni, ha egy-kettő életét veszti. A különleges képességgel rendelkező tago(ka)t, mindenképp el kell fogadtatni a Staff egyik tagjával, a járművekkel együtt.
Ettől a szinttől felkerül a banda a térképre, lesz felügyelete alá tartozó területe, ami így elsőre jól hangzik, de a terület megszerzése, a megtartásával is együtt jár. A környező bandák, maffiózók, szervezetek, ha gyengének találnak, könyörtelenül eltaposnak. A szint követelménye „Bűnüldöző/Gaztevő/Törvényen kívüli” rang, és egy főhadiszállás megvétele.

6. szint (16 kredit) - Egy 14 fős társaságot számláló csoport, akik már igen komoly erők birtokában vannak. Könnyű, és középsúlyú fegyverekkel, és komoly felszereléssel a birtokukban, igen jelentős erőt képviselnek, illetve a tagok lehetnek bármilyen más fajba, vagy kasztba tartozók is, igaz csak gyenge erővel rendelkezhetnek (gyorsabb; erősebb; nagyobbat ugrik, mint az átlag ember, egyetlen gyenge varázslatot tud használni). Ezen felül még rendelkeznek kettő darab járművel. Terjeszthetik a karaktered nevét, és ezzel a befolyását növelhetik.

Játéktechnikailag: Természetesen csak úgy, mint korábban, a játékos magával viheti a tagokat, a kalandokra, de a halállal számolni kell. Mivel nem elsődleges karakterek a banda tagok, és még igazából NJK-nak sem nevezhetőek, így a mesélő minden bizonnyal nem fogja sajnálni, ha egy-kettő életét veszti. A különleges képességgel rendelkező tago(ka)t, mindenképp el kell fogadtatni a Staff egyik tagjával, a járművekkel együtt.
A szint megszerzése nagyobb területet jelent a városban, ami még több ellenséggel, és versenytárssal jár. A szint követelménye, minimum „Igazságosztó/Alvilági alak/Öntörvényű” rang, és egy főhadiszállás megvétele.

7. szint (20 kredit) - Egy 18 fős társaságot számláló csoport, akik már igen komoly erők birtokában vannak. Könnyű, középsúlyú, és nehéz fegyverekkel, és felszereléssel a birtokukban, igen jelentős erőt képviselnek, illetve a tagok lehetnek bármilyen más fajba, vagy kasztba tartozók is, igaz csak gyenge erővel rendelkezhetnek (gyorsabb; erősebb; nagyobbat ugrik, mint az átlag ember, egyetlen gyenge varázslatot tud használni). Ezen felül még rendelkeznek három darab járművel. Terjeszthetik a karaktered nevét, és ezzel a befolyását növelhetik.

Játéktechnikailag: Természetesen csak úgy, mint korábban, a játékos magával viheti a tagokat, a kalandokra, de a halállal számolni kell. Mivel nem elsődleges karakterek a banda tagok, és még igazából NJK-nak sem nevezhetőek, így a mesélő minden bizonnyal nem fogja sajnálni, ha egy-kettő életét veszti. A különleges képességgel rendelkező tago(ka)t, mindenképp el kell fogadtatni a Staff egyik tagjával, a járművekkel együtt.
Ettől a szinttől a banda egy egész kerület felett befolyást szerezhet, de csakis kalandban szerezheti ezt meg, Staff tag felügyelete alatt. A befolyást csak 15 tag felett tudja megtartani. A szint követelménye, minimum „Hős/Gonosz/Kivülálló” rang, és egy főhadiszállás megvétele.

Csatlósok megszerzése:
Ahhoz, hogy alattad szolgáljanak a csatlósaid nem elég csak kifizetni értük a megfelelő mennyiségű kreditet, hanem hogy legyen valami írásbeli nyoma is. Köteles vagy írni, egy minimum fél oldal hosszúságú hozzászólást, az játéktérre, amiben leírod, hogyan is sikerült magadhoz csábítanod, vagy éppen megszerezned/építened őket.

Tagtoborzás:
A maffiózók tagtoborzás menete a következő: Lényegtelen a szint, de tagonként 2 kredit az ára. Hogy mért lehet fontos a toborzás? Mert minden bizonnyal a tagok akarva, és akaratlanul meghalnak, és teszem azt 5 fő nem képes egész városban ott lenni, csak maximum 2 kerületet képes figyelni, azt is eléggé nehezen. Míg mondjuk 20 fő uralma alá vonhat akár egy kerületet, és többet pedig megfigyelhet. Ennél fogva több információ birtokába lehetnek, és a főnöküket (adott esetben téged) akár még a ranglétra magasabb fokaira is emelhetnek, és befolyásos személlyé válhatsz.
Lehetőség van még zsoldosok felbérelésére pénzért. Az egyszeri felbérelési áruk mellett, még kalandonként is kell fizetni nekik.
A vásárlásuk szintenként a következők: 0. szint: 100 dollár 1. szint: 200$ 2. szint: 300$ 3.szint: 400$ 4. szint: 500$ 5. szint: 600$ 6. szint: 800$
Egy kalandbéli bérük a következők: 0. szint: 50 dollár 1. szint: 100$ 2. szint: 150$ 3.szint: 200$ 4. szint: 250$ 5. szint: 300$ 6. szint: 400$

Tagfejlesztés:
A tagok fejlesztésének a módja, ha egy szinttel feljebb akarod őket fejleszteni, akkor tagonként 1 kreditet kell fizetned. Lehetőséged van még, fegyverzetet, járműveket, és épületeket venned nekik kreditből, vagy pénzből. Ennek az árait megtalálod a megfelelő topicban.

Területfoglalás:
A bandatagokkal lehetőségünk van a városból saját területet kiszakítani. Ehhez megfelelő mennyiségű emberre van szükségünk. Öt fővel egy sarkot, utcát vagy hasonló méretű birtokot tudhatunk magunkénak, de ilyenkor még csak a legkisebb láncszem vagyunk a hierarchiában. Vagyis van felettünk még hatalom.
Egy tíz fős csapattal már háztömböket birtokolhatsz. Ez már azzal jár, hogy valakitől el kell hódítani a területet. Természetesen kaland közben, ez a cselekedet pedig nem biztos, hogy sikerülni fog. A cselekedet pedig felhívhatja rátok a figyelmet, és az nem kevés gonddal jár. Ekkor már egyel magasabban vagy a ranglétrán. Vagyis kisebb bandák dolgozhatnak alattad, de még mindig vannak feletted.
Egy tizenöt fős csapattal már egy egész kerületet birtokolhatsz. A feladat még nagyobb. Sok harc és nehézség árán lehet akaratod alá hajtani. Ha sikerül akkor nem kevés ellenségre, és szövetségesre tehetsz szert. Ekkor már a területeden dolgozhatnak kisebb, nagyobb bandák, ha engeded.

Tiszti rendszer:
Miután már megfelelő számú emberrel, vagy csatlóssal rendelkezel, de nem mindegyiket akarod ugyanarra a munkára felhasználni. Talán így túlságosan is egysíkú a szervezet. Ezért lehetősége van rá mindenkinek, hogy a csapatok élére vezetőt állítson. Ez a vezető a megvett csatlósok közül is kikerülhet, és az ő különleges tudásával az általa vezetett csapat jobban fog teljesíteni. Minimum három embert kell vezessen.
Ez a vezető nem NJK, csak egy a neked dolgozók közül, aki mégis több egy hajszálnyival. Nem kell külön előtörténetet írni neki, de egy megfelelő hosszúságú és minőségű bővítést igen, amiben benne kell szerepelnie, hogyan is került az élre, és mit is tud pontosan.
Itt nem feltétlenül különleges képességekre kell gondolni, ez inkább a tudás megosztásáról szól. Ha van egy jól felfegyverzett utcai bandád, akik jó pénzért bárkit összevernek, de te akarsz egy kis csapatot, akik már komolyabban foglalkoztak a robbantás tudományával, hogy a konkurenciának tényleg ne legyen esélye. Így a vezető megtanítja a banda kis részével, hogyan is tudnak robbanószert gyártani, és így a szervezet már komolyabb munkákat is el tud vállalni. Anélkül hogy nagyon pénzbeli, vagy kreditbeli ráfordításra lett volna szükség.

Természetesen lehetőség van többször megvenni egy bizonyos szintet, így például némely esetben jobban megéri az, mint hogy a tagtoborzás funkciót válassza valaki.
A karakter ha úgy dönt, hogy valamelyik szintet megvásárolja, akkor az adatlapjához a következő adatokat kitöltve kérném beilleszteni.

Név: (a banda, csoport, neve, ha azonos szinten több bandával is rendelkezel külön nevet kell választani nekik, végül bandajelet ha van)
Tagok: (egyértelmű, minden tagnak névvel kell rendelkeznie, és a csapatnak minimum négy soros jellemzéssel, amiben benne kell lennie a „jellemüknek” és a foglalkozásuknak, ha több fajta feladatot látnak el, akkor természetesen a sorok számában is meg kell látszódjon.)
Fő tevékenység: (lopás, rablás, információszerzés, védelmi pénz stb.)
Törzshely: (melyik kerület az amely a központjukat képezik)
Szint: (a csapatod szintje)
Megszerzésük: (link)
Vissza az elejére Go down
 
Csapat Alapítás
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
DC Univerzumban játszódó FRPG :: Szabályok, Információk :: Információk, Leírások-
Ugrás: