DC Univerzumban játszódó FRPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

DC Univerzumban játszódó FRPG


 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés
A még tapasztalatlan játékosokat kérném, hogy mindenképpen olvassák el az Első lépések-ről szóló rövid leírást! Ha az informálódás után is még további kérdésed lenne, nyugodtan keresd fel bármelyik staff tagot. Szívesen útba igazítunk.
Legutóbbi témák
» Társalgó
Aladdin a Dzsinn I_icon_minitimeCsüt. Aug. 26, 2021 3:05 pm by Demolition Captain

» Diego Crown
Aladdin a Dzsinn I_icon_minitimeCsüt. Júl. 02, 2015 10:54 pm by Diego Crown

» Rekviem
Aladdin a Dzsinn I_icon_minitimeSzer. Júl. 01, 2015 8:09 pm by Madárijesztő

» A Robinson park
Aladdin a Dzsinn I_icon_minitimeVas. Jún. 21, 2015 5:50 pm by Andrew Ramirez

» Csokit vagy csalunk!
Aladdin a Dzsinn I_icon_minitimeVas. Jún. 21, 2015 4:52 pm by Andrew Ramirez

» Jess Kayle - A Sárkány Gyermeke
Aladdin a Dzsinn I_icon_minitimeKedd Jún. 16, 2015 11:15 pm by Jess Kayle

» Jess Kayle
Aladdin a Dzsinn I_icon_minitimeVas. Jún. 14, 2015 4:35 pm by Jess Kayle

» Amecchi Előtörténet
Aladdin a Dzsinn I_icon_minitimeKedd Jún. 09, 2015 6:24 am by Madárijesztő

» Orvosi igazolások
Aladdin a Dzsinn I_icon_minitimeKedd Jún. 02, 2015 9:13 pm by Ra's Al Ghul

» Smallville Állatkert
Aladdin a Dzsinn I_icon_minitimeSzer. Május 20, 2015 11:13 pm by Cybergyík

Tükör
All Comics
Blateco
HálóZsák
NewGen
Genzo Comics
ComicVine (angol)
</span

 

 Aladdin a Dzsinn

Go down 
2 posters
SzerzőÜzenet
Aladdin
Önbíráskodó
Önbíráskodó
Aladdin


Hozzászólások száma : 18
Join date : 2015. Jan. 29.

Aladdin a Dzsinn Empty
TémanyitásTárgy: Aladdin a Dzsinn   Aladdin a Dzsinn I_icon_minitimeSzomb. Jan. 31, 2015 11:14 pm

Születési név:ismeretlen
Egyéb név:Aladdin Muhammad ibn Ahmad al-Barbari, és sok más.
Faj: természetfeletti (dzsinn)
Kaszt:Homo Magi
Nem:férfi
Születési hely, idő:6-7 század arábia
Kor:1400 (kinézetre 25)
Magasság:175 cm
Súly:75 kg
Hajszín:fekete
Bőrszín:barna
Vércsoport:nem hiszem hogy van neki, de a dokumentumai szerint A+
Egészségi állapot:egészséges
Család: -
Foglalkozás:régiségkereskedő
Oldal:
Ellenségei:-
Szövetségesei:-

Törzshely:A régiségboltja a város Nyugati oldalán a Robinson parktól nem messze. A bolt második emeletén van a lakása.

Jellem:Derűs, pozitív személyiség. Bár sok évet élt, de mégis megmaradt játékosnak, kalandvágyónak.

Szakképzettség:a sok év alatt a boltban, megtanulta felismerni a hamisítványokat. A világ legtöbb pontján járt már, így beszéli a föld legtöbb nyelvét. Elég jól báni a tőrrel és a rövid kardokkal.


Képesség:
Természetfeletti képességek:
- Kapcsolat. Szellemi kapcsolatot hoz létre a gazdájával, így azonnal eltudja sajátítani a nyelvet amit a mestere beszél (az összeset), plusz megismeri azokat a technológiákat, amiket a mestere ismer, hogy minél pontosabban teljesítse a mestere kéréseit, persze csak ha úgy akarja. Megérzi ha a mestere hívja őt, olykor még azt is ha bajban van.
- Nefrit mágia. A nefrit képességeinek nagy részét elvesztette, így a tüzet nem tudja uralni, de a füstöt még részben igen. Ennek köszönhetően képes rövid ideig füsté válni (max. 5 percre) és olyankor fizikai fegyverekkel nem lehet megsérteni, de természetesen ő se tud mást csinálni, csak lebegni. Ebben a formában a maximális gyorsasága 20 km/óra szélcsendben. Ezen kívül képes nem túl távoli (max. 10 méter) kisebb tárgyakat (0,5 kg-ig) füsté változtatni és úgy mozgatni.
- Halhatatlanság. Ez igazából nem pontos. Örök fiatalság és az emberinél kétszer gyorsabb regeneráló képesség (a fém tárolóba zárva négyszeres). Mivel ő nem ember, így szinte az összes kórokozókra és mérgekre immunis, amire az ember érzékeny. Sajnos még a fájdalomcsillapítóra is, így ha lehet, kerüli a baleseteket nehogy kórházba jusson.
- A dzsinn fémtárolója. Érzi a fémtárolója végtelen erejét, és feltudja használni azt, de csak a kívánságok véghezvitelére, a saját céljaira nem. Érzékeli a tárolója hollétét.

Homo Magi képességek:
Mivel Dzsinn, így varázslatos lényként nem volt nehéz elsajátítania néhány mesterének a mágiáját. Persze, mert a benne lévő mágia eléggé vad és kaotikus, így nem veheti fel a versenyt egy igazi mágussal, de azért eléggé jól elboldogul. Segédeszközként egy kis gyémántos férfifülbevalót használ a bal fülében, amit miután megérintett az egyik újával, képes azzal az újjal alakzatokat rajzolni bárhová, még a levegőbe is. Aktiválásukhoz még egyszer meg kell érintenie a fülbevalóját és koncentrálnia.
Az évek során rájött, hogy a fehér mágiához van a legnagyobb érzéke ami a test és az elme mágiája.

Varázslat 1:
Név: Jellemismeret
Leírás: Miután felrajzol a levegőbe egy téglalapot, azon keresztül akit meglát az aktiválásakor, megtudja pontosan ítélni, hogy milyen beállítottságú.
Hatás: A varázsló bárkire, bármire rá tudja mondani a varázslatot, és megtudja, hogy igazából milyen is az.
Korlát: Látótávolságon belül kell lennie a célpontnak, és értelemmel kell rendelkeznie. A varázslat csak egy órán keresztül fenntartható.

Varázslat 2:
Név: Gyógyítás
Leírás: Közvetlen a sérülés felé egy ötágú csillagot kell rajzolni a levegőben, ami rá száll a testre, és akkor lehet aktiválni.
Hatás: A kisebb, nem túl mély sebeket begyógyítja. Elállítja a vérzést.
Korlát: A folyamat nem azonnali, ezért a jel is lassan szívódik fel, nem úgy mint az azonnal ható varázslatoknál. Ha túl súlyos a sérülés, akkor a varázslat is tehetetlen.

Varázslat 3:
Név: Arcsebészet
Leírás: Közvetlen a bőrfelületen az arcon, a homlok tetejétől egészen a nyakig végig kell húzni egy vonalat.
Hatás: Megváltoztatja a fej kinézetét. Képes kissé megváltoztatni a haj színét, hosszát, alakját, az arc részeit kisebb mértékben, de annyira elég, hogy még az anyja se ismerje fel első látásra.
Korlát: Csak az arcot, a hangot nem tudja megváltoztatni. A procedúra fájdalmas, hiszen ez nem illúzió és tényleg megváltozik az arcának a struktúrája. Nagy mértékben tudja befolyásolni hogy hogyan változzon meg, de valakinek az arcát teljesen nem tudja lemásolni. A mágia maximum egy óráig fent tartható, de aztán lassan a fej kezd visszaalakulni (a folyamat lassabban megy végbe, így ez már nem annyira fájdalmas).

--------------------------------------------------------------------------------------
Pénzügyek, tulajdonok, stb.

--------------------------------------------------------------------------------------
Pénz

Fizetés: 650/2 hét
Fizetésnapok: 02.14, 02.28, 03.14, 03.28 ...
Esedékes: 02.14
Összes: 1750
Elköltött: 0
Fennmaradó: 0
--------------------------------------------------------------------------------------
Kredit

Összes: 6
-3+1(előtörténet)
-+2 (akció a jó karakterért)
Elköltött: 0
Fennmaradó: 6
--------------------------------------------------------------------------------------
Tulajdonok, felszerelés, NJK, vásárolt dolgok, stb.

- Van egy régiség boltja a város nyugati oldalán
- Egy gyémántberakásos fülbevaló a bal fülében
- Egy ezüstgyűrű (nem horda mindig magánál). A dzsinn fém tárolója.

--------------------------------------------------------------------------------------


A hozzászólást Aladdin összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Márc. 02, 2015 11:28 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Madárijesztő
Admin
Admin
Madárijesztő


Hozzászólások száma : 1325
Join date : 2011. Feb. 21.
Age : 33

Aladdin a Dzsinn Empty
TémanyitásTárgy: Re: Aladdin a Dzsinn   Aladdin a Dzsinn I_icon_minitimeSzomb. Jan. 31, 2015 11:18 pm

ELFOGADVA, mehetsz játszani.
Vissza az elejére Go down
https://dcuniversefrpg.hungarianforum.net
 
Aladdin a Dzsinn
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Aladdin a Dzsinn

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
DC Univerzumban játszódó FRPG :: Adattár :: Előtörténetek és Adatlapok :: Adatlap, bővítések-
Ugrás: