| A még tapasztalatlan játékosokat kérném, hogy mindenképpen olvassák el az Első lépések-ről szóló rövid leírást! Ha az informálódás után is még további kérdésed lenne, nyugodtan keresd fel bármelyik staff tagot. Szívesen útba igazítunk.
|
Legutóbbi témák | » Társalgó Csüt. Aug. 26, 2021 3:05 pm by Demolition Captain» Diego CrownCsüt. Júl. 02, 2015 10:54 pm by Diego Crown » Rekviem Szer. Júl. 01, 2015 8:09 pm by Madárijesztő» A Robinson parkVas. Jún. 21, 2015 5:50 pm by Andrew Ramirez» Csokit vagy csalunk!Vas. Jún. 21, 2015 4:52 pm by Andrew Ramirez» Jess Kayle - A Sárkány GyermekeKedd Jún. 16, 2015 11:15 pm by Jess Kayle» Jess KayleVas. Jún. 14, 2015 4:35 pm by Jess Kayle» Amecchi ElőtörténetKedd Jún. 09, 2015 6:24 am by Madárijesztő» Orvosi igazolásokKedd Jún. 02, 2015 9:13 pm by Ra's Al Ghul» Smallville ÁllatkertSzer. Május 20, 2015 11:13 pm by Cybergyík |
|
| Abakura Ryuu | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Abakura Ryuu Civil
Hozzászólások száma : 113 Join date : 2012. May. 11. Age : 28 Tartózkodási hely : mindig változó
| Tárgy: Abakura Ryuu Hétf. Május 14, 2012 9:27 am | |
| Születési név: Abakura Ryuu Egyéb név: Misztikus Pap (Dimenzióban), Misztikus alakváltó (Földön) Faj: természetfeletti Nem: Fiú Születési hely, idő: Dragen dimenzió, 1995.06.22. Kor: 15 Magasság: 178 cm Súly: 58 Hajszín: Barna Bőrszín: normál Vércsoport: 0 RH- Egészségi állapot: egészséges (mágia által soha nem betegszik meg) Család:Anyja: Selena Maya Apja: Abakura Haseki Foglalkozás: gyűjtögetéssel (növényeket), vadászattal (állatokat) gyüjti magának az élelmeit Oldal: semleges Ellenségei: - Szövetségesei: Fénylő alkimista Törzshely: mindig változó Jellem: Nyugodt, barátságos, szeret barátkozni. Mindenkivel barátkozik, aki csak egy kicsit is szimpatikusnak tűnik neki. Ellenségeivel leszámol, ha vannak, de mivel nem érdekli, hogy valaki jó, vagy rossz, elég kevés ellensége van. Szakképzettség: kardforgatás (ám ritkán használja ezt a tulajdonságát), vándorlás Képesség: A legelső pap utódjainak összes emlékét meg tudom nézni úgy, mint egy filmet. Ehhez csak ki kell mondanom a varázsigét, és gondolatban fel kell tennem azt a kérdést, amire a választ szeretném. (Mivel a Dragen dimenzió elpusztult, már nem születik újjá a pap, vagyis én vagyok az utolsó reinkarnációja. Ha gyerekem születik, nem porladok el, ám gyerekeim nem öröklik képességemet. Mostmár lány is születhet az Abakura családban.) Pénzügyek, tulajdonok, stb.-------------------------------------------------------------------------------------- PénzFizetés: - Fizetésnapok: 2012.május 21. (+450 $) 2012.május 28. (+450 $) Esedékes: - Összes: 1.350 $ Elköltött: - 250$ (jó minőségű katana) Fennmaradó: 1.100 $ -------------------------------------------------------------------------------------- KreditÖsszes: 8 + 3 kredit előtörténetre + 1 kredit (DC Hősök, Gonosztevők) + 1 kredit játékos meghívásával (Penny) + 1 kredit Harley napi ajándék (Mikulás, 2012. dec. 5.) + 1 kredit Jézuska (2012-13) + 1 kredit Feltámadás Elköltött: 8 kredit - 1 kredit NJK-ra - 5 kredit ereklye vásárlás (Sárkányos amulett, ezüst nyakláncon) - 2 kredit Tapmancs tűz képessége 1. szintjének Fennmaradó: 0 kredit -------------------------------------------------------------------------------------- Tulajdonok, felszerelés, NJK, vásárolt dolgok, stb.Szürke Démon/Tapmancs (NJK farkas) http://kepfeltoltes.hu/110718/sz_rke_farkas_www.kepfeltoltes.hu_.jpgKépességei: Lángba borulás: Tapmancs sejtjei elkezdenek egymáshoz dörzsölődni, majd begyulladnak. Kívülről úgy látszik, mintha csak meghosszabbodna a farkas szőre, illetve vörösen izzva hajolgatna össze vissza. A tűz nem árt Tapmancsnak ,ám hosszú távon nagyon éhes lesz tőle, mert rengeteg energiát felemészt, amit táplálékból lehet újraszerezni leggyorsabban. Ha Tapmancs eközben gyúlékony dologhoz ér (vagyis ami meg tud gyulladni), akkor az a tárgy meggyullad, és ha nem oltják el,akkor a tűz továbbterjed. Tapmancs szemei ilyenkor vörösek. A tűz hőfoka: 50 °C. Katana http://kepfeltoltes.hu/121107/677005712index_www.kepfeltoltes.hu_.jpg---------------------------------------------------------------------------------------
A hozzászólást Abakura Ryuu összesen 13 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jan. 27, 2013 8:32 pm-kor. | |
| | | Madárijesztő Admin
Hozzászólások száma : 1325 Join date : 2011. Feb. 21. Age : 33
| Tárgy: Re: Abakura Ryuu Hétf. Május 14, 2012 9:50 am | |
| Elfogadva, kétheti fizetésed, és kezdő pénzed is 450$. | |
| | | Abakura Ryuu Civil
Hozzászólások száma : 113 Join date : 2012. May. 11. Age : 28 Tartózkodási hely : mindig változó
| Tárgy: Re: Abakura Ryuu Pént. Júl. 27, 2012 10:12 am | |
| /Jelenleg az összes ereklyének listálya. Új ereklyét előbb megbeszélem valamelyik adminnal/adminokkal, és ha beleegyezett, akkor írom csak be/
Sárkányos amulett, ezüst nyakláncon Kinézet: egy ezüst láncsor közepén van a sárkánymedál, ami egy S alakban helyezkedő sárkányt ábrázol. Valódi alak: magasság változó, pikkelyszín az elemnek megfelelő szín, két hatalmas szárny, karmos végtagok, hegyes fogak. Tűz alakban a pikkelyei tűzállóak. Eleméhez tartozó képességei, például tűzokádás tudja használni. Marmagassága: 5-6 m. 1.szint: 5 m hosszú, 1 elem ura: Tűz 2.szint: 10 m hosszú, 2 elem ura: Tűz, Víz 3.szint: 15 m hosszú, 3 elem ura: Tűz, Víz, Szél 4.szint: 20 m hosszú 4 elem ura: Tűz, Víz, Szél, Föld 5.szint: 25 m hosszú, 4 elem, váltás nélkül + a növények ura Sebessége: négy lábon 40 km/h, repülve 130 km/h /a sárkány azt az elemet tudja használni, amilyet éppen ural, persze mindenki megválaszthatja az elemek sorrendjét, mivel csak példaként írtam. Néhány képesség: -Tűz: tüzet lehet, tűzálló a pikkelye (persze csak 1000°C-ig), ám nem véd a mágiától -Víz: kap levegőt a víz alatt, képes megfagyasztani a vizet -Föld: pikkelyei keményebbek lesznek (kb annyira, mint egy acélváz), könnyedén megrepeszti a sziklákat is (+ 10 erőkategória) -Szél: tornádókat kelt, sebessége megduplázódik -Növény: a legkissebb magból is kifejlett növényt tud csinálni, pár másodperc alatt, irányítása alá tudja vonni a növényeket (pl inda rácsavarodik az áldozat kezeire)/ Birtokolja: Abakura Ryuu
Minotaurust szobor Kinézet: 10 cm magas Minotaurust szobrocska, aminek alján egy pecsét tartja fogva a gonosz szellemet, ám a pecsét eltűnik, ha legyőzik a szelleme. Valódi alak: Bika fejű, ember testű lény, fején két szarv van, ami 10 cm hosszú. Emberi teste mindenhol izmos. Normális ember méretű: kb 180 cm magas. 1.szint: semmi különleges 2.szint: nagyobb izmai lesznek, így sokkal erősebbeket üt (kb 5 tonnát is felemel, és a kősziklát is széttöri) 3.szint: hatalmas kőkalapács lesz a hátán, amit bármikor levehet, és azzal küzdhet tovább Bitrokolja: Abakura Ryuu
Sellőmintás aranytallér Kinézet: egy női sellőt ábrázoló arany tallér, amit általában a papok szívük választottjának adnak, vagy annak, akit legjobban kedvel. Valódi alak: alsó teste hal, felsőteste női alak, aminek gyönyörű dalával csábítja el a gyanútlan férfiakat. 1.szint: víz alatt lévő légzés, csábító dal, ám a dal ellen véd a mentális védelem (a dal csak a férfiakra hat) 2.szint: tökéletes célzás íjjal 3.szint: szárazföldön lévő járás (haltest lábbá tud változni) Sebessége: vízben: 80 km/h, szárazföldön 10 km/h (női karakter használhatja) Birtokolja: Abakura Ryuu (férfi mivoltától nem képes használni)
Unikornis amulett, aranyszínű kötélen Kinézet: Egy aranyra színezett kötélre felakasztott unikornis amulett Valódi alak: Egy fehérszőrű ló, egy hegyes szarvval a homlokán. A fiatal unikornis aranyszőrű. Az unikornist megvédi a szőre a gyengébb mágia típusú támadásoktól, ám fegyverek ellen hatástalan. 1.szint: megvédi a gyengébb mágia típusú támadásoktól (kezdő karakterek mágiája) 2.szint: szarvából fénytámadást idéz elő (egy fehér villám támadja meg ellenfelet) (két körönként lehet használni) 3.szint: sebessége meg 10x-eződik 4.szint: megvédi az erősebb mágia típusú támadásoktól (3.szintet nem túllépő karakterek mágiája ellen véd Sebessége: 70 km/h
Griff mintás karkötő Kinézet: Egy griffet ábrázoló bőrkartkötő, aminek széleit gyémánttal díszítik. Valódi alak: teste oroszlán, ám feje, szárnya és mellkasa sas. 1.szint: semmi különös 2.szint: sebessége megduplázódik Sebessége: 70 km/h
Gorgon pajzs Kinézet: Egy ezüst körpajzson, egy gorgon fej díszeleg. Valódi alak: Kígyó alsótestű, ember felsőtestű női lény, akinek gyönyörű arca van, és általában valami szemtakaró dolog van a szeme előtt, és haját eltakarja. Ha a kiszemelt áldozata elég közel van, ledobja álcáját, és belenéz áldozata szemébe, ha az visszanéz, akkor kővé válik. A hiedelemmel ellentétbe a Gorgon nem pusztul el a saját tükörképétől. 1.szint: kővé változtató képesség 2.szint: kígyó alsótestét át tudja formálni lábakká 3.szint: szemét, és haját normálissá tudja változtatni, ám ezt bármikor visszaváltoztathatja Sebessége: siklás 30 km/h, futás 15 km/h (csak női karakter használhatja)
Küklopsz szobor Kinézet: Egy egyszemű emberhez hasonlító lényt ábrázoló bronzszobor Valódi alak: 5 m magas emberhez hasonló lény, aminek csak egy szeme van, ám roppantul mohók és buták. Használója otromba, és buta lesz átváltozáskor. 1.szint: hatalmas ereje lesz (titánt is fel tudja emelni, könnyen meg tudja repeszteni a vastömböket is) 2.szint: hatalmas kőbuzogánya lesz, amit könnyedén tud forgatni 3.szint: használójának intelligenciája nem változik átváltozáskor Sebessége: 10 km/h
Cerberus gyűrűk Kinézet: Három darab fekete kutyafejet ábrázoló aranygyűrűk. Valódi alak: 10 m magas háromfejű, szurokfekete kutya, ami elképesztően agresszív, és kitartó. 1.szint: semmi különös 2.szint: szemfogai és karmai megnőnek, így még pusztítóbb lesz a harapása, és karmolása 3.szint: elegendő egy ember az átalakuláshoz. Sebessége: 60 km/h (3 ember szükséges az átalakuláshoz, és mindegyikük irányít egy fejet, ám a középső irányítja a testet. Küldetésen csak egy gyűrű szerezhető, vagyis ahhoz, hogy átváltozzunk 3 sikeres küldetés kell.)
Kimérás nyaklánc (kecskés, oroszlános, kígyós minta a hátulján) Kinézet: Egy egyszerű nyaklánc, aminek elején egy kiméra található, hátulján kecske-, oroszlán-, vagy kígyófej található. Valódi alak: Oroszlántestű lény, aminek két feje van. Az egyik kecske, a másik oroszlán. A lény farka kígyó, aminek vége a kígyó feje. 1.szint: a furcsa lényt külön-külön irányíthatják (az oroszlános nyaklánc birtokosa irányítja a teste, a kecskés a kecskefejet, míg a kígyós az oroszlán kígyófarkát irányítja) 2.szint: a kígyó eddig csak mart, ám ekkor már mérget is termel (mérge halálos, egy átlag emberre) 3.szint: külön tudnak válni, ám bármikor össze tudnak olvadni Sebessége: 40km/h (3 ember tudja használni, ám csak akkor változnak át kimérává, ha összerakják a nyakláncokat. E nélkül csak állattá tudnak változni (kecske, oroszlán, kígyó))
Phoenix mintás kristály Kinézet: Egy rubinban lévő alakzat, ami egy Phoenixet ábrázol. Valódi alak: Lángoló madár, aminek rengeteg élete van. Minden halálánál elhamvad, ám mindig újjáéled, ám ezt aképességét csak 2.szintű alakjában használható, vagyis ha valaki meghal 1.szintűként, akkor nem éled újjá. Tüzének hőmérséklete 200°C. 1.szint: megéget mindent, amihez hozzáér. 2.szint: a lény halálával a használó is újjászületik (hátránya, hogy ismét csecsemő lesz.) 3.szint: hőmérséklete megtriplázódik (600°C) Sebessége: 120 km/h
Szatírmintás öv Kinézet: egy átlag öv, aminek pántja aranyból van, és a bőrrészen tel van szatírmintákkal. Valódi alak: kecske alsótetsű, ember felsőtestó perverz lény. Használója is perverzé válik, amint átváltozik. 1.szint: semmi különös 2.szint: gyorsasága megnő (2X-eződik) 3.szint: ereje megduplázódik, vagyis nagyobb köveket is szét tud törni (két szarv nő a fején) Sebessége: 50 km/h | |
| | | Abakura Ryuu Civil
Hozzászólások száma : 113 Join date : 2012. May. 11. Age : 28 Tartózkodási hely : mindig változó
| Tárgy: Re: Abakura Ryuu Pént. Júl. 27, 2012 10:14 am | |
| Kérdezz-Felelek bármely játékos által feltett kérdésre itt válaszolok 1. Hogy nyilvánul meg, hogy a közelben ereklye van?- Az ereklyék energiáját csak a Dregman dimenzióban született emberek észlelik, ám csak bizsergés gyanánt, ami általában az 5. erklye után szokott észrevehetően történni. Néhány alkalommal a Dregmani ember látott dolgok hirtelen beszürkülnek, és minden zaj elhal, ám csak nagyon kicsi időre. Ez nagyon ritka, ám van pár olyan ember, aki képes rá, tudta nélkül. A földön született emberek erre képtelenek, kivétel, aki már érintkezett valamilyen módon az ereklyékkel. Ők is a szürkületként érzékelik. Mindegyik érzékelésnek a hatóköre 50 m. 2. Ha valaki használja az ereklyét, hogyan tud visszaváltozni avagy mikor tud visszaváltozni?- A visszaváltozás több féleképpen történhet. Először öntudattal, ami úgy történik, hogy a használó elmondja a lény komunikáló módján (pl sárkánynál telepátián keresztül) elmondja a következő szöveget: - ,,Ereklye kikapcsol!''. A mondat után visszanyei emberi formáját. A második, illetve harmadik mócer kényszertelen. A második úgy történik, hogy elveszti az eszméletét, és automatikussan átváltozik. A harmadik is hasonló, ám it vagy a kimerültségtől, vagy azért változik vissza, mivel annyi sebet kapott, hogy már alig van ereje. 3. Milyen gyakran és milyen hosszú időre lehet használni az ereklyét?- Bármennyi ideg lehet átváltozva maradni, kivétel, ha elvesztjük az eszméletünket, illetve ha alig maradt erőnk, illetve a kimerültségtől is visszaváltozunk. Az ereklyék nem adnak több energiát, ám venni sem vesz le, az eredeti energiából átváltozáskor. 4. Mennyire fárasztó használni az ereklyét?- Az ereklye nem fáraszt le, ám ugyanúgy kifáradhatunk a harcok során, mintha nem ennénk átváltozva. 5. Hogyan és hol történik az ereklye szellemével való harc?- Amint hozzáérünk az ereklyéhez, akár egy kis bőrfelülettel is, akkor lelkünk kiszakad testünkből, és beleszáll az ereklyébe, ahol meg kell küzdenie a szellem saját pályáján. Mindegyik szellemnek más a pályája, mivel mindegyiküknek más az ideális környezet. Ha a harcnak vége az ember lelke visszaszál a testébe. csatamezők: - Sárkány: egy hatalmas heyg tetején található, ami egy lapos terület. A harctér úgy néz ki, mint egy római colosseum. Nagyon magas a hőmérséklet (kb 40 °C) - Minotaurus: a híres minotaurus barlang közepén található, persze lehet bejárni a teljes barlangot. Egy rakás csabda vár a bentiekre. - Sellő: egy hatalmas óceán közepén található egy kis sziget. A szárazföldre kerül mindenki, ám a sellő a vízben vár áldozatársa. - Unikornis: egy hatlmas fákkal teli erdőben játszódik a csata, ahol egyetlen mérgező bogyó, illetve növény sem található. Ezen a területen sosincsen éjjszaka. - Griff: Egy óriási fa tetején lévő, hatalmas fészekben játszódik a csata, ha az illető leesik végleg oda a remény. - Gorgon: Egy nagy kőbarlang, ahol rengeteg kristály található, amin nagyon jól látszik a tükörkép. - Küklopsz: Egy egyszerű sík terep, ami nagyon hasonlít a szavannára. Kevés fű, néhány fa. - Cerberus: Sötét barlang közepén található kis szigeten harcolnak az ereklyéért a lelkek. A sziget körül kísérteties zöldfoltos víz folyik, ami attól zöld, mivel az elpusztított lelkek bekerülnek a vízbe, amit a Cerberus szokott inni. - Kiméra: Egy ,,dühös'' óceánon lévő sziklapartok a csata helyszíne, amit rengetegszer támadja meg a sziklákat. Mindez nehezíti a ,,kihívó'' esélyeit. - Phoenix: A Föld középpontjához hasonló helyiség, ám nem olyan meleg. Egy megkeményedett slávarész lett a csata helyszíne, ám a környezett hőmérséklete eléri az akár 60 °c-ot is. - Szatír: egy örömlányokkal teli épületben játszódik, ahol minden nő pucéran mászkál, és minden kélyesen viselkedik a férfiakkal, így nehezítve azok dolgát. 6. Hogy hat ki az emberre ez a harc?- A harc a kinti idő szerint, alig 1 másodperc, hiába ben 2 nap, így nem telik el sok idő legalábbis a kinti idő szerint. A testünkön úgy látszik ezen az egy másodperckor, mintha a hideg rázná át. 7. Mi történik ha valaki nem győzi le a szellemet?Ha valaki veszít a szellemmel szemben, akkor elveszti lelkét, és a szellem átveszi a test fölött az irányítás, és kezdi átformálni azt a misztikus lény alakjára. Ha valakiben nagyon erős az élniakarás, akkor, amíg a szellem nem uralja testét 50%-át, addig a lelke él, így ha a testet irányító szellem elveszti az eszméletét (mondjuk kiütötték a testet), akkor újra az eredeti lélek veszi át az uralmat. Ha a szellem 50% utánra ér, akkor teljesen átvette az uralmat, így nem tudja vissznyerni soha a lélek az irányítás. Az átváltozás, már 25%nál kezdődik, és véletszerű az átváltozás folyamata (pl kéz, láb fej stb.). 50% után a szellem távozásakor a test kővé válik, és szétporlad. 8. Hol bukkanhat fel egy ereklye?- Bárhol felbukkanhatnak az ereklyék, ám mikor uralma alá állít valakit, akkor általában számára ideális helyre viszi (pl sellő víz közelébe) | |
| | | Vadmacska Önbíráskodó
Hozzászólások száma : 2487 Join date : 2011. Feb. 22.
| Tárgy: Re: Abakura Ryuu Szer. Aug. 08, 2012 11:20 pm | |
| Köszönettel tartozunk a fórumért tett munkáért. (DC hősök, gonosztevők)(PM) Jutalmad +1 kredit! | |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Abakura Ryuu | |
| |
| | | | Abakura Ryuu | |
|
Similar topics | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |