Madárijesztő Admin
Hozzászólások száma : 1325 Join date : 2011. Feb. 21. Age : 33
| Tárgy: 2012. Október Vas. Nov. 04, 2012 4:03 pm | |
| Ismét eltelt egy hónap. Az őszies idő eléggé kellemetlen, lankadt, de szerencsére ez a mi a fórumunkat nem igazán érinti. Nagy örömmel jelentem be, hogy a fórum kezd szépen lassan feléledezni nyári álmából. Új játékosokkal büszkélkedhetünk, valamint a régi játékosok is visszatértek hozzánk. Ennek örömére elindult egy tömeg/korszak kaland, ahol mindenkit nagyon szívesen várunk: Két Venom egy városban Csatlakozz és páhold el te is Bane embereit!
Két új kasztal is bővültünk!
Bogár
Ebbe a kasztba bármilyen fajú karakter tartozhat. Egy SCARAB nevű tárgy, ami a gerinchez csatlakozva, vagy a fő idegrendszerhez csatlakozva, szinte elpusztíthatatlan páncéllal veszi körül a gazdatestét. A SCARAB egy élőlény, még ha mesterséges is. Él, mozog, kommunikál legalábbis azokkal, akikkel egybeolvadt. A kötést szinte lehetetlenség feloldani, így aki egyszer átélte az egyesülést, annak élete végéig úgy is kell maradnia. A kaszthoz tartozás feltétele, hogy 5 kreditet ki kell fizetni, ennek az áráért a játékos megkapja az első szintű alap képességeket, és egy fejlődési irány első szintű képességeit. Négy választási lehetőség közül választhat. A következő 5 kreditért, megkaphatja a második szintű képességeit az eddig kiválasztottak közül, pluszban választhat egy másik fejlődési irányt is, amit egyből második szinten kezd. A harmadik 5 kredit ráfordításáért harmadik szintűre emeli a képességeit, és választhat plusz egyet. És így tovább, míg az összes képesség birtokába nem kerül. Ami gyors fejszámolást követően összesen 20 kreditbe fog kerülni mindenféle, és fajta játékosnak.
Őrszem Ebbe a kasztba bármilyen fajú karakter tartozhat. A csillagszív nevű entitás egy kozmikus jelenség, mely hihetetlen hatalommal ruházhatja fel használóját. Csak koncentrálnia kell, és máris megtestesítheti bármilyen kívánságát vágyai szerint. Fizikai korlátja szinte nincs is, csak mentális, vagyis a viselőjétől függően változik az ereje, ami gyakorlás, és hosszan tartó megismerés után egyre csak erősödhet. A kasztba lépéshez szükséges 5 kredit befizetése, amiért a játékos megkapja az alap tulajdonságokat, és egyet a maga választottak közül. A következő képességek szintén 5-5 kreditbe kerülnek, ám ha egy játékos jól választja meg a fejlődés irányát, újabb és újabb erők állhatnak a rendelkezésére, amit talán nem is várt volna. Csak jól kell értelemszerűen párosítani a képességeket, és máris sokkal többet kaphat az árért.
A tömeg, korszak és alter kalandok műfaji leírásai is felkerültek az oldalra, hogy már a névből lássátok, milyen kalandfajtáról is van szó egyáltalán.
Tömeg, Korszak és Alter kalandok műfajai, avagy mit jelent a ...
Action Comics Ide tartozik minden olyan kaland, amiben a játékosok inkább a testi erejüket használják, izmaikat mozgatják meg, mint hogy az agyukat erőltetnék különösen nehéz fejtörőkkel, vagy éppen feladványokkal. Az ilyen kalandokban gyakori a nagy mérvű rombolás, és idegzettől függően akár komoly méreteket is ölthet a harcok. Házak, sőt város negyedek lerombolására is lehet számítani, csak megfelelő erőt kell képviselni a játékosoknak, hogy véghezvihessék a dolgokat.
Detective Comics Ide tartozik minden olyan kaland, amiben a játékosok inkább észbeli határaikat feszegetik, és nem testi képességeiket. Bonyolult feladványok, talányok, és halálos rébuszok veszik körül a játékosokat, míg megpróbál keresztül vergődni az eléje teremtett útvesztőkön. A kalandokban akár saját, akár a játékos maga állít talányokat, kiderítésre váró feladatokat igen csak megfontoltnak kell lennie, hogy egyetlen egy nyom, vagy részlet se kerülhesse el a figyelmét.
Adventure Comics Ide tartozik minden olyan kaland, amiben a játékosok leginkább leleményességüket, és rátermettségüket használják. Mint a legjobb kalandfilmekben, ahol a gyors reflexek, és a rendíthetetlen akarat viszi tovább a szereplőket, bármilyen akadály is kerüljön elő. A játékosok előtt a cél szinte mindig egyértelmű, ha ezt a műfajt választják, csak az odáig vezető út, ami nehézségekkel van kikövezve. Ezt pedig csak gyors észjárással lehet áthidalni.
Denevérakták Általában Gotham City-ben játszódó kalandsorozat. Ahogy a neve is mutatja, olyan eseményekkel kerülhet szembe a játékos melyre a denevércsalád is felfigyelt, és nagy valószínűséggel találkozhatnak is egy-egy tagjával a játékosok. Leginkább sötét hangulatú kalandok ezek, melyekben a város mocskába merülve, láthatják meg a játékosok a tényleges borzalmat, amit ember, vagy éppen egyáltalán nem is emberi lények képesek véghezvinni.
Kegyetlen mulatságok A név egyáltalán nem csalóka, bárki aki hasonló kalandba fog, nem fog felhőtlenül szórakozni sőt. Kínok és szenvedések tárházában lesz része, ki csak belefog. A kalandokat csak erős idegzetűeknek ajánlhatjuk, mert hát nem kevés szörnyűség fog elé kerülni. Leginkább egy túlélőhorrorra hasonlít, melybe senki se szívesen kerülne, de mégis a kihívásért, és azért hogy igenis te túlélheted a szörnyűségeket, érdemes belevágni a dologba.
Akaraterőpróba E kalandsorozatban egy hatalmas kihívást jelentő próba elé állhat a játékos maga. Minden tudományára szüksége van csak, hogy legyűrhesse. Az esélyek természetesen nem a játékos javára állnak, ezért is kell kitartónak, és rendíthetetlennek lennie, ha át akar vergődni rajta. A kaland folyamán többször is látszólag lehetetlen feladatok elé kerülhet a játékos, amin csak igen komoly nehézségek árán tudhat áttörni. Mindig a célnak kell a szeme előtt lebegni, és ezért mindent fel kell áldozni, vagy meg kell tenni, hogy a nyeremény a kezébe kerülhessen.
Árnyékboksz Sportos vagy ahhoz hasonló kalandok, amibe mindenfélét bele lehet érteni a küzdősportokon keresztül egészen a sakkig, vagy hasonló sportnak már nem igen nevezhető feladatokig. A kaland lényege azt újra, és újra feltűnő kihívások tömkelege, mintha csak az árnyékoddal bokszolnál, ami nem túlik el soha. Újabb kihívók, és megmérkőzésre várók veszik körül a játékost, hogy a lehető legtöbb módon próbálják maguk alá gyűrni, csak hogy a győzelem egy valakié legyen, ki mindenkinél jobb, és kitartóbb volt.
Démonátkok Mágia és varázslat lengi körül ezt a kalandsorozatot. A felsőbb, vagy éppen alsóbb szférákból származó varázslatos lényekről szól, kik régebb óta küzdenek egymással, mint ahogy az emberiség elkezdett beszélni. És mégis oly kevesen tudnak, vagy akár hisznek a természetfelettiek létezésében. Pedig mindenhol ott vannak, de lapulnak, és nem tűnnek fel senki szeme előtt, csak a beavatottak tudnak a létezésükről, és vehetnek részt mindennapi küzdelmes életükben, hogy segítség, vagy éppen gátolják a varázslattal átitatott világ működését, a való világ kutató szemei elől elzárva.
A régi/új szabályrendszer szerint minden játékos egy magán, egy tömeg vagy korszak és egy alter kalandon vehet részt ugyan azzal a karakterrel, így ezt aktívan használjátok ki!
Most jönnek a kellemetlenebb hírek. Sajnos két admini társunktól ideiglenesen el kellett búcsúznunk, Joker és Kétarc személyében. Zöld Íjász hosszú inaktivitás miatt elvesztette a mesélő jogot. Hát igen, van amikor a magánélet nem enged az embernek, akkor is ha nagyon szeretne...
Remélem az új hírek, lehetőségek tetszenek nektek, ha nem, nyugodtan értesítsetek PM-ben vagy Chat-en, hogy mit hogy lehetne jobban, vagy miből lehetne több avagy kevesebb. Szavazás is indult, hogy milyen karakterekkel szeretnétek korszak/tömeg kalandokat, így tessék élni a szavazási joggal
További kellemes játékot mindenkinek! | |
|